plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
کد مطلب : ۳۶۸۸۰
استقلال 1-0 سپاهان

شلیک تماشایی روزبه چشمی در آسمان آبی لیگ

چهارمین شکست متولی سپاهان در لیگ
تیم های استقلال و سپاهان عصر سه شنبه هشتم اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری آبی پوشان به پایان رسید.
شلیک تماشایی روزبه چشمی در آسمان آبی لیگ
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دیروز (سه‌شنبه) با برگزاری دیدار حساس استقلال تهران و سپاهان اصفهان انجام شد.

در این مسابقه، استقلال پیروزی بزرگی مقابل سپاهان به دست آورد تا امتیازاتش را به عدد ۳۹ برساند و به یکه‌تازی خود ادامه دهد.

سپاهان که چهارمین شکست متوالی خود را در لیگ برتر تجربه کرد، با ۳۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و حالا هشت امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. در صورتی که تیم ژوزه مورایس در دو بازی معوقه‌اش پیروز شود، باز هم نمی‌تواند به صدر جدول صعود کند.

روزبه چشمی در دقیقه 36 با موشکی که از فاصله25 متری روانه دروازه سپاهان کرد، زمینه ساز برد تیمش شد تا صدرنشینی استقلال را با گرفتن انتقام بازی رفت، تثبیت شود.

دقیقه 73 / فرصت خوب برای ماشاریپوف ولی شوت او به شکلی خطرناک از کنار دروازه سپاهان راهی اوت شد.

دقیقه 63 / پاس عالی پشت مدافعان استقلال ارسال شد که سیدحسین حسینی به زیبایی این مصاف تک به تک را مهار کرد.

دقیقه 43 / شوت شهریار مغانلو به تیر عمودی دروازه استقلال برخورد کرد و گل نشد.

دقیقه 36 / روی توپ برگشتی، روزبه چشمی از فاصله ای دور اقدام به شوت زنی کرد که ضربه دیدنی این بازیکن دور از دستان نیازمند تبدیل به گل اول مسابقه شد.

دقیقه 8 / بازیکنان استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شدند که ضربه مهدی مهدی پور به بالای دروازه سپاهان رفت.

روزبه چشمی نیز که گل سه امتیازی تیمش را زد در پایان این مسابقه گفت: در بازی رفت هم فوتبال خوبی مقابل سپاهان بازی کردیم اما آن دیدار را باختیم. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و از همه مهم‌تر باعث شادی دل هواداران شویم. بازی خوبی بود و زحمت همه بازیکنان بود که باعث شد گل بزنم. به هواداران که در این سرما تیم را همراهی کردند، تبریک می‌گویم.

محمد نوازی، دستیار جواد نکونام با حضور در نشست خبری گفت: از هواداران عزیزمان که در این سرما به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. فوتبال خوبی بازی کردیم و به سه امتیاز با ارزش رسیدیم. از دروازه‌بان تیم تا بقیه بازیکنان، از همه آن‌ها بخاطر تلاشی که داشتند، تشکر می‌کنم. بازیکنان به خوبی توانستند آن چه آقا جواد گفته بود را در زمین‌ پیاده کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما