plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۷
کد مطلب : ۳۶۳۱۱
در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان

امام جمعه اصفهان: اگر کسی در انتخابات شرکت نکند التزام عملی به اسلام ندارد

مؤمن نباید کینه‌ورزی کند و باید از مال خود به نیازمندان ببخشد
آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه اگر کسی در انتخابات شرکت نکند التزام عملی به اسلام ندارد، تاکید کرد: انتخاب نماینده مجلس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و لازم است درباره انتخاب یک نماینده اصلح، انقلابی و متدین تحقیق شود.
امام جمعه اصفهان: اگر کسی در انتخابات شرکت نکند التزام عملی به اسلام ندارد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، آیت‌ الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان در مُصلای امام خمینی (ره) افزود: اطاعت از ولی امر مسلمین رمز پیروزی ملت است و امیدواریم امسال نیز شاهد یک انتخابات با شکوه باشیم و بار دیگر دشمنان را نااُمید کنیم.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: زمانی که همه بزرگان دعوت به مشارکت در انتخابات می‌کنند نباید به نااُمیدکنندگان جامعه توجه کرد و حرف‌های نامربوط نباید موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات شود.

وی با بیان اینکه اگر کسی در انتخابات شرکت نکند التزام عملی به اسلام ندارد، تاکید کرد: انتخاب نماینده مجلس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و لازم است درباره انتخاب یک نماینده اصلح، انقلابی و متدین تحقیق شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد همچنین گفت: امیرالمونین(ع) می‌فرمایند انسان با تقوا دارای سه علامت اخلاص در عمل، وابسته نبودن به دنیا و غنیمت شمردن فرصت است. وی یادآور شد: مؤمن نباید کینه‌ورزی کند و باید از مال خود به نیازمندان ببخشد زیرا اِنفاق در زمان توانمندی یکی از آموزه‌های اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: افتخار ما این است که شیعه حضرت علی (ع) هستیم و لازم است وظیفه خود را انجام دهیم، شیعه کسی است که همراه حضرت علی (ع) باشد و مسیر ایشان را طی کند.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: امیرالمؤمنین(ع) شخصیتی است که حتی دشمنان نیز از فضائل ایشان تعریف می‌کردند، امیدواریم خداوند ما را از شیعیان خالص حضرت علی(ع) قرار دهد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما