کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان

امام جمعه اصفهان: اگر کسی در انتخابات شرکت نکند التزام عملی به اسلام ندارد

مؤمن نباید کینه‌ورزی کند و باید از مال خود به نیازمندان ببخشد

7 بهمن 1402 ساعت 3:57

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه اگر کسی در انتخابات شرکت نکند التزام عملی به اسلام ندارد، تاکید کرد: انتخاب نماینده مجلس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و لازم است درباره انتخاب یک نماینده اصلح، انقلابی و متدین تحقیق شود.


به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، آیت‌ الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان در مُصلای امام خمینی (ره) افزود: اطاعت از ولی امر مسلمین رمز پیروزی ملت است و امیدواریم امسال نیز شاهد یک انتخابات با شکوه باشیم و بار دیگر دشمنان را نااُمید کنیم.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: زمانی که همه بزرگان دعوت به مشارکت در انتخابات می‌کنند نباید به نااُمیدکنندگان جامعه توجه کرد و حرف‌های نامربوط نباید موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات شود.

وی با بیان اینکه اگر کسی در انتخابات شرکت نکند التزام عملی به اسلام ندارد، تاکید کرد: انتخاب نماینده مجلس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و لازم است درباره انتخاب یک نماینده اصلح، انقلابی و متدین تحقیق شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد همچنین گفت: امیرالمونین(ع) می‌فرمایند انسان با تقوا دارای سه علامت اخلاص در عمل، وابسته نبودن به دنیا و غنیمت شمردن فرصت است. وی یادآور شد: مؤمن نباید کینه‌ورزی کند و باید از مال خود به نیازمندان ببخشد زیرا اِنفاق در زمان توانمندی یکی از آموزه‌های اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: افتخار ما این است که شیعه حضرت علی (ع) هستیم و لازم است وظیفه خود را انجام دهیم، شیعه کسی است که همراه حضرت علی (ع) باشد و مسیر ایشان را طی کند.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: امیرالمؤمنین(ع) شخصیتی است که حتی دشمنان نیز از فضائل ایشان تعریف می‌کردند، امیدواریم خداوند ما را از شیعیان خالص حضرت علی(ع) قرار دهد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 36311

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/36311/امام-جمعه-اصفهان-اگر-کسی-انتخابات-شرکت-نکند-التزام-عملی-اسلام-ندارد

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir