plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۳۵۹۵۸
در دیدار با بلینکن

فیدان: باید فورا آتش‌بس در غزه اعلام شود

منتظر تکمیل فرآیند خرید اف-۱۶ هستیم
وزیر امور خارجه ترکیه درباره تراژدی انسانی در غزه با همتای آمریکایی خود گفت‌گو و تاکید کرد: باید فورا آتش‌بس در غزه اعلام شود و کمک‌های بشردوستانه بدون وقفه به منطقه ارسال شود
فیدان: باید فورا آتش‌بس در غزه اعلام شود
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه در دیدار با آنتونی بلینکن، همتایی آمریکایی خود اظهار داشت که ترکیه منتظر تکمیل فرآیند خرید اف-۱۶ از آمریکا است.

فیدان همچنین در این دیدار که در کاخ وحد‌الدین در استانبول صورت گرفت اعلام کرد که تصمیم نهایی در مورد روند عضویت سوئد در ناتو متعلق به مجلس ملی ترکیه است.

وزیر امور خارجه ترکیه همچنین درباره تراژدی انسانی در غزه نیز با همتای آمریکایی خود گفت‌وگو و تاکید کرد که باید فورا آتش‌بس در غزه اعلام شود و کمک‌های بشردوستانه بدون وقفه به منطقه ارسال شود

فیدان همچنین در ادامه سخنان خود اظهار داشت که ترکیه در دریای سیاه تنش نمی‌خواهد و همچنین به تلاش‌های ترکیه برای اطمینان از تحویل ایمن محصولات غذایی تولید شده در روسیه و اوکراین به بازارهای جهانی پرداخته است.

در این دیدار پیرامون گفت‌وگوهای آذربایجان و ارمنستان و مسائل منطقه‌ای مانند سوریه و عراق نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما