plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۳۵۸۶۰

ارتش صهیونیستی: جنگ علیه غزه در طول سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب گفت که نبردها در غزه در طول سال ۲۰۲۴ نیز ادامه خواهد داشت.
ارتش صهیونیستی: جنگ علیه غزه در طول سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه و همزمان با آغاز سال نو میلادی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که ارتش باید برای آینده با درک این موضوع که ماموریت‌های اضافی و نبردهای مداوم در طول سال جاری مورد نیاز است، برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به اینکه تخریب تونل‌ها ادامه دارد و برای کاهش حجم و شدت شلیک موشک‌ها از غزه تلاش می شود، تاکید کرد: برخی از نیروهای ذخیره در هفته جاری به خانه‌های خود باز خواهند گشت.

رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه شب گزارش داده بودند که ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است تا ۵ تیپ نظامی خود را از غزه خارج کند.

بر اساس این گزارش، این تصمیم بنابر ارزیابی شرایط و تحولات نبرد در غزه گرفته شده است و انتظار می‌رود هفته آینده نیز نیروهای دیگری از غزه خارج شوند.

در همین راستا منابع محلی گزارش دادند، نیروهای اشغالگر به صورت چشمگیری در محور شمال غرب شهر غزه مانند محله‌های النصر، المقوسی، الرنتیسی و شمال اردوگاه شاطی عقب نشینی کردند.

این در حالی است که پیش تر نیز گردان ۱۳ تیپ گولانی به دلیل تلفات و خسارت‌های سنگین و از دست دادن شماری از فرماندهان میدانی خود خاک غزه را ترک کرده بود.

با گذشت 86 روز از جنگ علیه غزه و استمرار اشغالگری و بمباران مناطق مسکونی غزه حدود 22 هزار فلسطینی که اکثرا کودکان و زنان بودند در اثر جنایات جنگی رزیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسیده اند. 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما