plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
کد مطلب : ۳۵۵۴۶

هنیه: نبرد غزه با مقاومت مردمی به پایان روشن خود نزدیک می‌شود

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس چهارشنبه شب در هفتادمین روز عملیات طوفان الأقصی گفت: نبرد غزه به خاطر مقاومت اسطوره ای و مردمی به پایان روشن خود نزدیک می‌شود. غزه بدون حماس و مقاومت یک توهم و سراب است.
هنیه: نبرد غزه با مقاومت مردمی به پایان روشن خود نزدیک می‌شود
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از الجزیره، اسماعیل هنیه در سخنرانی تلویزیونی خود از دوحه قطر و در هفتادمین روز نبرد طوفان الأفصی گفت: نبرد غزه به دلیل مقاومت و پایداری افسانه‌ای مردم ما در غزه و مقاومت دلیرانه مجاهدان ما به پایان روشن خود نزدیک می‌شود.

وی افزود: ملت و مقاومت فلسطین همچنان در حال به نمایش گذاشتن مبارزه و پایداری اسطوره‌ای در غزه هستند.

رئیس دفتر سیاسی حماس اضافه کرد: نبرد طوفان الاقصی ضربه‌ای سخت و کاری به دشمن وارد کرد که پایه‌های این رژیم و سران نظامی و سیاسی آن را به لرزه انداخت.

هنیه همچنین گفت: دلاوری‌های مبارزان قسام و مقاومت موجب وارد آوردن تلفاتی سنگین به دشمن شده که آخرین نمونه آن نبردهای شجاعیه و جبالیا بود.

وی افزود: تمامی رنج و دردها در اذهان ما خواهد ماند و هرگز آن را فراموش نمی‌کنیم و کسانی را که این جنایات را مرتکب شدند، نخواهیم بخشید.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، اضافه کرد: ما یقین داریم که این جنایات وحشیانه بالاخره پایان می‌یابد و مقاومت حامی و پشتیبان این ملت باقی خواهد ماند.

هنیه در ادامه با بیان اینکه از هر طرح و ایده‌ای که به توقف جنگ و جنایات علیه مردم غزه منجر شود، استقبال می‌کنیم، گفت: هرگونه دل بستن به طرح‌ها و برنامه‌ها در غزه بدون حماس و دیگر گروه‌های مقاومت توهم و سرابی بیش نیست.

وی افزود: بار دیگر تاکید می‌کنیم که ما ثابت و پایدار هستیم و مقاومت ما مقتدر و ملت ما ثابت و مجاهد است و دشمن صهیونیستی رو به زوال و نابودی است.

رئیس حماس اضافه کرد: همراه با تمامی طرف‌ها از جمله نهادهای بین‌المللی در تلاش برای تسریع در روند امدادرسانی به مردم غزه خواهیم بود.

هنیه همچنین با بیان اینکه ملت فلسطین در هر مکانی همیشه مورد هدف دشمن اشغالگر بوده و خواهد بود، گفت: ملت‌های عربی و اسلامی را به گسترش دامنه فعالیت‌های خود متناسب با حجم جنایات دشمن علیه غزه دعوت می‌کنیم.

وی افزود: از مواضع دبیرکل سازمان ملل و پیام اخیر او به شورای امنیت تقدیر و از قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در رابطه با آتش‌بس در غزه که با اکثریت آرا تصویب شد، استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما