plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۳۴۸۷۱

یک ماه از بمباران مداوم غزه گذشت، شمار شهداء و مفقودین به 12 هزار نفر رسید

قتل عام غزه در تاریکی شب همزمان با قطع کامل اینترنت
سی‌ویکمین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه در حالی آغاز شده است که این رژیم شب گذشته (یکشنبه) همزمان با قطع کامل اینترنت به بمباران دیوانه وار و قتل عالم فلسطینیان این منطقه مبادرت کرد به طوری که جنگنده های آن در عرض کمتر از نیم ساعت 100 نقطه را بمباران کردند در مقابل گردان های قسام نیز تل آویو را موشکباران کرد.
یک ماه از بمباران مداوم غزه گذشت، شمار شهداء و مفقودین به 12 هزار نفر رسید
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، منابع خبری بامداد دوشنبه از حملات سنگین رژیم صهیونیستی به منطقه مسکونی الزواید و تل السلطان در غزه خبر دادند که منجر به شهادت دستکم ۲۵ فلسطینی شده است.

در ادامه حملات هوایی وحشیانه صهیونیست‌ها، هواپیماهای صهیونیستی طبقه سوم بیمارستان کودکان رنتیسی در غزه را نیز هدف قرار دادند و خانه‌ای در مرکز جبالیا در شمال نوار غزه را هم بمباران کردند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی دیشب (یکشنبه شب) همزمان با قطع اینترنت و در کمتر از نیم ساعت 100 نقطه را در نوار غزه بمباران کردند.

در همین حال سخنگوی حماس گفت که رژیم صهیونیستی اینترنت شهر غزه را قطع کرده و با این کار درصدد ارتکاب کشتارهای جدید و مخفی نگهداشتن آن از دید افکار عمومی است.

منابع خبری فلسطین گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در حملات یکشنبه شب خود به نوار غزه از بمب‌های ممنوعه فسفری و خوشه‌ای، استفاده کرده است.

دولت فلسطین در نوار غزه نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تهدید خود به بمباران بیمارستان‌های غزه را با ارتکاب جنایت جنگی بیشتر، عملی کرده است.

از سوی دیگر گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) نیز اعلام کرد در پی بمباران جنون آمیز شامگاه یکشنبه رژیم صهیونیستی به غزه، تل‌آویو و اسدود را هدف حمله راکتی قرار داده است.

همزمان با ادامه بمباران غزه ارتش صهیونیستی شامگاه یکشنبه مدعی محاصره کامل شهر غزه شد.  

بر اساس آخرین آمار شهدا و مفقودین فلسطینی در غزه، آمار شهداء به حدود 9900 نفر رسیده و شمار مفقودین مانده در زیر آوار مناطق مسکونی به 2150 نفر رسیده است.

 سخنگوی وزارت بهداشت غزه خاطرنشان کرد: از حدود 10 هزار شهید، بیش از 4900 شهید کودک و حدود 3000 نفر زن بوده اند و شمار زخمی ها از 24000 نفر گذشته است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما