plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۳۴۶۱۸

شب خونین غزه در هفدهمین روز از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در حالی وارد هفدهمین روز خود می شود که نظامیان این رژیم شب گذشته و صبح امروز (دوشنبه) در چندین جنایت پی در پی در کمتر از 3 ساعت، ده ها نفر را به شهادت رساندند.شمار شهدای غزه به حدود 4800 نفر رسید.
شب خونین غزه در هفدهمین روز از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جنایات رژیم صهیونیستی یک روز پس از سیلی سنگینی که در مرز غزه و جبهه لبنان بر صورت این رژیم وارد شد، آغاز شد. شب گذشته، غزه خونین ترین شب خود را از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی پشت سر گذاشت به طوری که ده ها جنگنده اسرائیلی در راستای ادامه سیاست زمین سوخته، منازل و محله های مسکونی را روی سر مردم عادی ویران کردند.

بنابر این گزارش، حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی و بمباران غزه بی وقفه تا نخستین ساعت های صبح امروز دوشنبه ادامه یافت.

نقطه تمرکز این حمله ها بر حملات به شهروندان عادی بود تا با تخریب منازل شهروندان روی سرشان و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان، اراده مردمی را که حامی اصلی مقاومت هستند در هم بشکنند.

صبح امروز در حمله جنگنده های رژیم اشغالگر به منزل خانواده عبد الغفور در خانیونس، 4 نفر که دو نفر از آنها کودک بودند به شهادت رسیدند.

جنگنده های رژیم اشغالگر هم همچنین به منزل خانواده سمور نزدیک شهر حمد حمله کرده و خساراتی به آن وارد کردند. در بمباران منزل خانواده رشوان در قیزان در جنوب خانیونس 7 نفر به شهادت رسیدند که تعدادی از آنها کودک هستند. 4 نفر هم در حمله به منزل خانواده الزیناتی به شهادت رسیدند.

صبح امروز همچنین براثر حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منزل خانواده ابو عیاده در حی السعوده در غرب رفح، عده زیادی به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

  قتل عام فلسطینیان غزه از سوی رژیم صهیونیستی و بمباران جنگنده های این رژیم علیه مناطق مسکونی، مراکز درمانی و پناهگاه ها در حالی در هفدهمین روز از عملیات طوفان الاقصی ادامه دارد که تنها طی روز گذشته (یکشنبه)‌ 400 نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند که اکثر آنها زنان و کودکان هستند.

در همین حال وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز (دوشنبه)‌ در تازه ترین آمار شهدای غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه در 16 روز حملات رژیم صهیونیستی علیه این منطقه به 4741 نفر افزایش یافته است. در میان شهدا 1873 کودک، 1023 زن و 187 سالخورده وجود دارد. حدود 15 هزار فلسطینی نیز تاکنون زخمی شده اند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما