plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۳۴۴۵۴

هفتمین روز بمباران غزه؛ شمار شهدای غزه به بیش از هزار و 630 نفر رسید

در حالی که بمباران سنگین مناطق مسکونی نوار غزه برای هفتمین روز متوالی ادامه دارد، وزارت بهداشت فلسطین بامداد جمعه از افزایش تعداد شهدای غزه به 1630 نفر خبر داد. بیش از نیمی از شهدای غزه از زنان و کودکان هستند.
هفتمین روز بمباران غزه؛ شمار شهدای غزه به بیش از هزار و 630 نفر رسید
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز جمعه اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی به بیش از 1630 نفر افزایش یافته است.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین آمده که تاکنون 550 کودک و 296 زن در حملات دشمن صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده‌اند.

در ادامه بیانیه آمده است: شمار مجروحان هم بیش از7600 نفر اعلام شده که 1644 نفر از آنان کودک و 1005 نفر هم زن هستند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی بیش از ۱۰ نفر از نیروهای امدادگر در حملات جنگنده‌های صهیونیستی به غزه شهید شدند.

جنگنده‌های صهیونیستی دیشب منزل خانواده صبیح در منطقه الدحدوح در محله تل الهوا در غرب قدس را بمباران کردند که طی آن 4 فلسطینی شهید و تعدادی هم مجروح شدند.

جنگنده‌های متجاوز در دقایق اولیه امروز جمعه خانه‌ای را در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه بمباران کردند که طی آن دست کم 10 نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش الجزیره در حالی که به علت قطع کامل آب و برق عزه شرایط امداد رسانی به مجروحان بمبارانهای متوالی غزه بسیار دشوار شده است، بمباران وحشیانه برج ها و مناطق مسکونی غزه در بامداد جمعه همچنان با شدت ادامه دارد و هر لحظه بر شمار شهداء و مجروحان افزوده می شود.

سازمان ملل و صلیب سرخ جهانی بار دیگر خواستار باز شدن مسیر امن برای امداد رسانی در غزه شد اما ارتش رژیم صهیونیستی این درخواست را همچنان بی پاسخ گذاشته است. 

سازمان دیده‌بان حقوق بشر تایید کرد که رژیم صهیونیستی طی روزهای 10 و 11 اکتبر در حمله به غزه و لبنان از بمب فسفری استفاده کرده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما