plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۳۴۳۸۰

مناطق مسکونی غزه آماج بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه بار دیگر مناطق مسکونی در غرب و جنوب نوار غزه را به شدت بمباران کرد. وزارت بهداشت غزه اعلام کرد تا بامداد امروز ۲۳۲ فلسطینی شهید و آمار مجروحان در نوار غزه نیز به هزار و ۶۹۷ نفر رسیده است.
مناطق مسکونی غزه آماج بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از رسانه‌های فلسطینی، برخی منابع نیز از بمباران دفتر «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه خبر می‌دهند.

خبرگزاری اسپونیک نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی دو مسجد در نوار غزه را بمباران کرد. این مساجد به ظن اینکه نیروهای حماس در آن نماز می خوانند، هدف قرار گرفته است.

تا بامداد یکشنبه چهار برج مسکونی تجاری مهم غزه در اثر بمباران به طور کامل منهدم شده است.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شلیک پنج موشک، برج «فلسطین» در مرکز شهر غزه را منهدم کردند.

نوار غزه در ۲۴ ساعت گذشته چندین نوبت هدف حمله هوایی و بمباران رژیم نامشروع اسرائیل قرار گرفت.

همزمان با این حملات، آژیر خطر صدای شلیک موشک نیز برای چندمین بار در شهرک‌های صهیونیستی به صدا درآمد و مقاومت فلسطین لحظاتی پیش، دور جدیدی از حملات موشکی علیه شهرک‌ها و شهرهای صهیونیستی در سرزمین را آغاز کرد.

براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، همچنین به دنبال حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه، تاکنون ۲۳۲ فلسطینی نیز به شهادت رسیدند.

پیشتر تعداد زخمی های فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی یکهزار و ۶۹۷ تن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شهاب، بامداد یکشنبه در پی بمباران مستقیم یک منزل فلسطینی در بیت حانون واقع در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی ۱۲ نفر از جمله چند زن و کودک به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر شبکه خبری الجزیره قطر از شهادت یک زن فلسطینی به دنبال حمله هوایی رژیم صهیونیستی و بمباران غزه خبر داد.

براساس این گزارش، این زن فلسطینی که به هویت او اشاره نشده در نتیجه حمله جنگنده های صهیونیستی به واحد مسکونی در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که با عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده است، با حمله به مناطق مسکونی درصدد سرپوش گذاشتن بر این شکست و وادار کردن مقاومت به توقف عملیات گسترده خود است.

از سوی دیگر بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات طوفان الاقصی، تاکنون ۳۰۰ صهیونیست کشته و بیش از یکهزار و ۵۹۰ تن دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

همزمان با حملات موشکی و راکتی از نوار غزه به تل آویو و دیگر مناطق مختلف رژیم صهیونیستی، «محمد الضیف» فرمانده کل گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) صبح روز شنبه (۱۵ مهرماه) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته وی در حمله نخست این عملیات به مواضع دشمن، بیش از پنج هزار موشک و راکت به فرودگاه‌ها و استحاکامات دشمن صهیونیست شلیک شد.

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی سابقه به حداقل ۷شهرک‌صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که براساس اذعان رسانه های صهیونیستی حدود یکهزار نخبه از رزمندگان فلسطینی توانستند از ۷ شکاف موجود در حصار مرزی با نوار غزه وارد سرزمین های اشغالی شوند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما