plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۴۲۶
به دستور وزیر کشور عراق

به دلیل فرار 15 زندانی، رئیس پلیس بغداد برکنار شد

رئیس پلیس منطقه الرصافه و رئیس بازداشتگاه بغداد نیز عزل شدند
در پی فرار 15 زندانی از زندان بغداد در روز شنبه، وزیر کشور عراق دستور برکناری رئیس پلیس بغداد و چند فرمانده پلیس را صادر کرد. یک منبع پلیس بغداد گفت که این زندانیان فراری همگی از بازداشتی های مربوط به مواد مخدر بوده اند. پلیس عراق بویژه در بغداد و بصره اخیرا مبارزه با قاچاق، توزیع و مصرف مواد مخدر را بشدت افزایش داده است. 
به دلیل فرار 15 زندانی، رئیس پلیس بغداد برکنار شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از "سومریه نیوز"، در پی فرار 15 زندانی از زندان بغداد در روز شنبه، وزیر کشور عراق دستور برکناری رئیس پلیس بغداد را صادر کرد. یاسین الیاسری وزیر کشور عراق همچنین رئیس پلیس منطقه "الرصافه" و رئیس پلیس منطقه "باب الشیخ" را نیز عزل نمود.
وزیر کشور عراق با صدور دستور تشکیل کمیته ویژه تحقیق و بررسی جهت بررسی علل فرار این 15 زندانی زندان مرکزی القناه" در شرق بغداد، به مقامات و نیروهای امنیتی عراق فرمان داد تا فورا چند تیم و کارگروه برای جستجوی زندانیان فراری تشکیل دهند. گروههای تحقیق و جستجو اقدامات اطلاعاتی برای یافتن این زندانیان را شروع کرده اند. پلیس عراق پس از آن که موفق به دستگیری سه تن از زندانیان شد، عملیات جستجو برای یافتن دیگر افراد را همچنان ادامه می دهد.
یک منبع پلیس عراق ساعاتی پیش اعلام کرد که 15 زندانی از زمان تنفس برای غذا خوردن استفاده کرده و با لباس زیر از زندان مرکزی قناه در شرق بغداد گریخته اند.
یک منبع پلیس بغداد گفت که این زندانیان فراری همگی از بازداشتی های مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر بوده اند. پلیس عراق بویژه در بغداد و بصره اخیرا مبارزه با قاچاق، توزیع و مصرف مواد مخدر را بشدت افزایش داده است. 
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما