plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۳۳۹۹۱

افزایش رسمی قیمت نان به استان یزد رسید

در ادامه سیاست دولت در اعلام استانی قیمت جدید نان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری یزد گفت: با توجه به اینکه بیش از ۲ سال است که هیچ‌گونه افزایشی در قیمت نان و نبوده، از امروز دوشنبه نرخ جدید و همسان‌سازی شده نان در یزد اعمال شد.
افزایش رسمی قیمت نان به استان یزد رسید
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، محمد جعفر حسینی دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا درباره اعلام افزایش قیمت نان افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ که دولت یارانه نان را به نانوایی‌های استان یزد پرداخت کرد، قیمت نان بدون تغییر بوده و حتی در استان یزد ارزان‌تر از استان‌های مجاور نیز قیمت گذاری شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد گفت: همسان‌سازی قیمت نان به درخواست نانوایان یزد بود و با تصمیم حوزه اقتصادی استانداری و تایید مرکز نرخ نان از امروز در استان و شهرستان یزد به شرح ذیل همسان‌سازی شد.

ح️سینی اظهار داشت: نرخ نان تافتون نوع یک ۱۸ هزار ریال، تافتون نوع دو ۲۰ هزار ریال، سنگک ساده ۲۳ هزار و ۵۰۰ ریال، ️سنگک کنجدی ۳۸ هزار و ۵۰۰ ریال تقریبی، بربری ساده ۴۸۰ گرم ۱۷ هزار ریال، لواش۱۷۰ گرم ۶ هزار ریال، ماشینی ۲۷۰ گرم ۹ هزار و ۷۵۰ ریال، تافتون ضخیم۳۲۰ گرم ۹ هزار و ۱۰۰ ریال، لواش عربی هفت هزار و ۸۰۰ ریال و نان سنگک ریزشی نیز هرکیلو ۵۶ هزار ریال اعمال شده است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما