plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۳۲۷۱
در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامي شهر

شهردار اصفهان: توانمندسازی استراتژی همه مسئولان باشد

رشته‌های تحصیلی نیازمند دوران کارورزي هستند
شهردار اصفهان گفت: همه رشته‌های تحصیلی نیازمند مهارت آموزی و طي دوران کارورزي هستند. توانمندسازي بايد استراتژي همه مسئولان باشد چرا که اگر اين اتفاق بيفتد مي‌توان عملکرد موفق‌تري داشت.
شهردار اصفهان: توانمندسازی استراتژی همه مسئولان باشد
به گزارش ایصال نیوز از شهرداری اصفهان، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز (یکشنبه) در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامي شهر اصفهان با بيان اينکه روز به روز بر تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی افزوده می‌شود، اظهار کرد: این در حالی است که اين فارغ‌التحصیلان بدون مهارت بوده و توان ورود به بازار کار را ندارند.
وی با بیان اینکه اگر نیروهای فعال در شهرداري توان و تخصص لازم را داشته باشند، از عملکرد آن‌ها شهر زيست‌پذيرتر مي‌شود، افزود: در بخش فضاي سبز، زيباسازي، عمران و شهرسازي نياز داريم همه نيروهاي فعال مهارت لازم را داشته باشند تا بتوانيم موفق‌تر عمل کنيم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در همه رشته‌های تحصیلی در جامعه نيازمند مهارت آموزي و طي دوران کارورزي هستيم، ادامه داد: توانمندسازي بايد استراتژي همه مسئولان باشد چرا که اگر اين اتفاق بيفتد مي‌توان عملکرد موفق‌تری را داشت.

وی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها را از برنامه‌های شهرداری اصفهان با توجه به مصوبات شورای شهر اعلام کرد و افزود: در این زمینه از ظرفيت فرهنگسراها استفاده کرديم و در اين مراکز آموزش مهارت به شهروندان همچنان در دستور کار است.

نوروزی اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح شهر در ایام تابستان را ناشی از ایجاد وحدت و همفکري در اصفهان دانست و ادامه داد: ما همه به دنبال فرهنگسازي مهارتي هستيم، اگر همه به اين باور برسند که مهارت‌هاي لازم را داشته باشند زندگي با کيفيت‌تري را تجربه خواهيم کرد.

وی با بیان اینکه اگر مهارت‌ها افزایش یابد شاهد کاهش جمعيت بيکار خواهيم بود، اضافه کرد: شهرداري با اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در سطح شهر در راستاي ترويج مهارت‌های فرهنگ شهروندی و ایمنی گام برداشته و به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما