plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۳۱۵۹۳

87 کشته در اثر حادثه ناشی از ازدحام جمعیت در صنعا

به گزارش منابع خبری یمن، بامداد پنجشنبه بر اثر ازدحام مردم صنعا در محل دریافت کمک‌های خیرخواهانه، حداقل 87 نفر کشته و شماری دیگر مجروح شدند. المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن از تحقیق در باره علت این حادثه دردناک خبر داد.
87 کشته در اثر حادثه ناشی از ازدحام جمعیت در صنعا
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، شبکه المسیرة یمن به نقل از مطهر المرونی رئیس اداره بهداشت صنعا، از کشته شدن 87 نفر در اثر حادثه دردناک ناشی از ازدحام جمعیت در یک مرکز اهدای کمک های انسان دوستانه در صنعا خبر داد.

مهدی المشاط از رهبران انصارالله یمن با تسلیت این حادثه دردناک ، دستور تحقیق و بررسی علل بروز این حادثه را صادر کرد.

مقامات یمن اعلام کردند در شامگاه دیشب و اوایل بامداد پنجشنبه بر اثر ازدحام بیش از حد جمعیت در مرکز دریافت کمک‌های خیرخواهانه در شهر صنعاء پایتخت یمن که متعلق به یکی از تجار پایتخت بوده، تعداد زیادی کشته و مجروح شدند.

به گفته وزارت کشور یمن، این حادثه در مرکز شهر صنعاء و در حالی رخ داد که صدها نفر از مردم در مراسمی که توسط تجار و بازرگانان به منظور کمک‌های خیرخواهانه و داوطلبانه برگزار می‌شد، تجمع کرده بودند.

در همین رابطه یک مقام یمنی اضافه کرد که برگزاری بدون هماهنگی این مراسم عامل اصلی این فاجعه انسانی بوده است.

آخرین خبرها حاکی است؛ علاوه تلفات انسانی زیاد، ده‌ها مجروح نیز به بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند. با توجه به وضعیت وخیم برخی مجروحان، احتمال افزایش شمار کشته شدگان وجود دارد. 

انتهای پیام/*
 
۰
مترجم : احمد امینی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما