plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۲۹۵۲۲
کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان خبر داد

اُفت محسوس ۱۲ درجه ای دمای هوا در استان اصفهان

شاهد مه آلودگی در بیشتر مناطق خواهیم بود
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: دمای هوا در بیشتر مناطق این استان از اواخر وقت امروز تا شنبه، ۸ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد یافت./تمام جاده های ارتباطی استان اصفهان باز ولی لغزنده است
اُفت محسوس ۱۲ درجه ای دمای هوا در استان اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، محمدرضا رفیعی روز چهارشنبه در گفت و گویی با اشاره به اینکه کاهش دما از اواخر وقت امروز تا شنبه ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: شدت برودت دما برای نیمه شرقی و نیمه شمالی استان خواهد بود.

وی با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز، ادامه داد: بارش در روستای اسلام آباد موگویی ۱۹.۲ میلی‌متر، اردستان ۱۸.۷ میلی‌متر، خوانسار ۱۷ میلی‌متر، اصفهان ۱۵.۶ میلی‌متر، مبارکه ۱۵.۴ میلی‌متر، پادنای علیا در سمیرم ۱۴.۶ میلی‌متر، بویین میاندشت ۱۲.۲ میلی‌متر، داران ۱۲ میلی‌متر، نطنز ۱۱.۵میلی‌متر، سمیرم ۱۱.۳میلی‌متر، چادگان ۱۰.۶ میلی‌متر و زرین شهر و آران و بیدگل ۱۰.۴ میلی‌متر گزارش شده است.

وی افزود: این بارش‌ها در استان تا ظهر امروز به صورت پراکنده ادامه داشت و از ظهر امروز این سامانه از استان خارج خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اضافه کرد: با خروج سامانه شاهد مه آلودگی در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

 تمام جاده های ارتباطی استان اصفهان باز ولی لغزنده است

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به بارش برف در مناطق مختلف این استان، گفت: تمام جاده های ارتباطی باز و تردد جاده‌ای بدون مشکل در جریان است.

مریم تاکی روز چهارشنبه افزود: به‌دنبال بارش برف در مناطق مختلف اصفهان بیشتر راه های ارتباطی این استان لغزنده است.

وی افزود : در زمان حاضر مسیرهای ارتباطی بروجن -مبارکه، نجف آباد-داران، کاشان -نطنز و اصفهان -شهرکرد بر اثر بارش برف لغزنده و جاده شهرضا -سمیرم (گردنه خروس گلو) و نایین -اصفهان (گردنه‌ی ملااحمد) بر اثر مه گرفتگی با کاهش دید همراه است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان به رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند توصیه کرد، با احتیاط رانندگی کرده و خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد که به دلیل لغزنده بودن جاده، ضمن رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله لازم با خودروهای دیگر، و در صورت امکان شهروندان در ایام بارش‌ها از سفرهای غیر ضروری جاده‌ای خودداری کنند./ایر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما