plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۲۹۴۳۴

پایان سرد نیم فصل برای آبی‌ها در تبریز

تراکتور 2- 0 استقلال
تیم تراکتور تبریز با ارائه یک بازی کاملا برتر نسبت به حریف خود و به لطف بریس محمد قنبری، سه امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کرد و استقلال آخرین بازی نیم فصل را با باخت تلخ پشت سر گذاشت.
پایان سرد نیم فصل برای آبی‌ها در تبریز
به گزارش ایصال نیوز، پس از کش و قوس فراوان، سرانجام آخرین بازی هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر روز جمعه میان تراکتور و استقلال در استادیوم سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز برگزار شد.

این مسابقه قرار بود که روز گذشته برگزار شود اما به دلیل بارش شدید برف در شهر تبریز، به امروز موکول شد. که در نهایت استقلال نتوانست در آخرین بازی نیم فصل اختلاف خود را پرسپولیس حفظ کند و با قبول شکست 2-0 مقابل تراکتوری ها در رتبه چهارم نیم فصل را به پایان رساند.

  شرح گل: تراکتور یک – استقلال صفر (دقیقه 37: محمد قنبری): رضا اسدی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که صالح حردانی با تأثیرگذاری روی توپ، آن را به محمد قنبری بازیکن تراکتور داد و این بازیکن با یک ضربه فنی، دروازه حسینی را باز کرد. ابتدا کمک داور به گمان اینکه پاس را اسدی داده، آفساید اعلام کرد اما داور مسابقه را رد تصمیم کمک خود، گل را تأیید کرد. تراکتور 2 – استقلال صفر (دقیقه 53: محمد قنبری): بازیکنان تراکتور روی یک ضد حمله سریع و با استفاده از سرعت بالا به دروازه استقلال نزدیک شدند که پاس خوب ریکاردو آلوز به قنبری، او را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و ضربه این بازیکن وارد دروازه حسینی شد تا تبریزی ها اختلاف را دو برابر کنند.

بهترین بازیکن میدان: محمد قنبری روز فوق العاده ای را برابر استقلال سپری کرد. بازیکنی که در این فصل هیچ گلی به ثمر نرسانده بود، روز خوبی را برای درخشش انتخاب کرد و با به ثمر رساندن 2 گل، پیروزی تیمش را رقم زد.

به این ترتیب در پایان نیم فصل اول لیگ برتر پرسپولیس با 32 امتیاز در صدر قرارگرفت و سپاهان دوم شد. خبر آنلاین 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما