plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۲۹۲۹۸

بازگشت به صدر با موشک اسدبیگی

دیدار تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس با ۲ گل زیبای دو بازیکن جوان سرخپوشان به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.
بازگشت به صدر با موشک اسدبیگی
تیم‌های گل‌ گهر سیرجان و پرسپولیس در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با گل‌های محمد عمری و سینا اسدبیگی به سود پرسپولیس به پایان رسید.

شرح گل:

 دقیقه ۵۰: محمد عمری، بازیکن جوان سرخ‌ها روی پاس مهدی ترابی توپ را از روی خط محوطه جریمه به سمت دروازه گل‌گهر شوت زد و تور دروازه محسن فروزان را به لرزه در آورد تا اینگونه جواب اعتماد گل‌محمدی را بدهد.

دقیقه ۷۹: سوپرگل اسدبیگی؛ پرسپولیس توسط حنانوف صاحب ضربه کرنر شد و ترابی پشت توپ ایستاد. سانتر تند و تیز مهدی ترابی توسط اریک بایناما برگشت داده شد و سینا اسدبیگی با یک شوت محکم و سر ضرب از پشت محوطه به زیبایی هرچه تمام‌تر دروازه گل‌گهر را باز کرد.

گفتنی است؛ در دقیقه ۸ برخورد علی نعمتی با مرتضی تبریزی داخل محوطه جریمه پرسپولیس را امیرسامان سلطانی داور این بازی پنالتی تشخیص داد و این فرصت خوب برای گل‌گهری‌ها بود تا دروازه پرسپولیس را باز کنند.

ضربه پنالتی پورعلی را بیرانوند به زیبایی مهار کرد و توپ پس از برخورد به دستان دروازه‌بان پرسپولیس و تیر دروازه برگشت داده شد تا این فرصت خوب برای شاگردان قلعه‌نویی در شروع بازی از دست برود.

با این برد سه امتیازی، پرسپولیس با 29 امتیاز به صدر جدول رسید.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما