plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۲۹۱۰۷
هواشناسی اصفهان خبر داد

سامانه بارشی از سه شنبه وارد استان اصفهان می‌شود

بارندگی تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید از جنوب استان در روز سه شنبه خبر داد و گفت: با تقویت سامانه، بارندگی تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
سامانه بارشی از سه شنبه وارد استان اصفهان می‌شود
به گزارش ایصال نیوز، محمد رضا رفیعی با اشاره به ورود سامانه ناپایدار از اواسط وقت روز سه شنبه به استان اصفهان افزود:سامانه بارش زای جنوبی از اواسط سه شنبه به‌تدریج تا روز چهارشنبه وارد استان می شود و بارش برف و باران در نیمه جنوبی استان را به‌دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: جو پایداری تا سه روز آینده بر روی استان استقرار خواهد داشت و آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد برای بیشتر مناطق و برای نقاط مرکزی، صنعتی و کلان‌شهر اصفهان غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان یک تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۴ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به یک درجه سانتی‌گراد بالاس صفر رسید.

وی بیان کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۶ درجه بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای منفی ۱۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

رفیعی اضافه کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۲ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته ۲ درجه سردتر شده است.

وی، برای کلان‌شهر اصفهان در روز دوشنبه (فردا)، هوای صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و برای روز سه شنبه، هوای قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و غبارصبحگاهی پیش بینی کرد.ایر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما