plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۲۶۷۲۷

انفجار اتوبوس در نزدیکی پمپ بنزینی در عراق با ٤١ کشته و مجروح

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: انفجار ناشی از تصادف خودرو زائران حسینی در منطقه شوملی عراق در ۱۶۰ کیلومتری مرز مهران ۱۱ کشته و ۳۱ زخمی بر جای گذاشت.
انفجار اتوبوس در نزدیکی پمپ بنزینی در عراق با ٤١ کشته و مجروح
به گزارش ایصال نیوز، سرهنگ غلامرضا علیمحمدی روز یکشنبه در گفت و گوی خبری اظهار داشت: در این سانحه سه خودرو در محدوده پمپ بنزین با یکدیگر برخورد می کنند که به دلیل انفجار باک یکی از خودروها، انفجار شدیدی روی می دهد.

وی یادآور شد: آنقدر شدت حادثه بالاست است که مشخص نیست چه تعداد زائر ایرانی و چه تعداد عراقی است ولی قطعا زائران ایرانی در میان آنها وجود دارد.


وی تاکید کرد : نیروهای هلال احمر مستقر در عراق به شوملی اعزام شدند و در صورت نیاز از داخل کشور نیز تجهیزات دیگری برای امدادرسانی منتقل خواهد شد.

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند روز یکشنبه گفت: اتوبوس آمبولانس‌های هلال احمر در محل حضور دارند و عملیات امدادی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در پی وقوع این انفجار ۳۰ نفر مصدوم شدند و گزارش ها حاکی از آن است که دستکم ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند.

کولیوند با بیان اینکه در میان مصدومان، ایرانیان نیز حضور دارند، گفت: هویت و ملیت جانباختگان مشخص نیست و پس از شناسایی اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما