plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۲۶۲۷۱

عناوین برنامه های هفتۀ دولت در شهرستان نجف آباد اعلام شد

هفتۀ دولت با شعار «دولت مردم» در سراسر کشور در حال برگزاری ست. کمیته اجرایی برنامه های بزرگداشت هفتۀ دولت در شهرستان نجف آباد نیز برنامه هایی را برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده است.
عناوین برنامه های هفتۀ دولت در شهرستان نجف آباد اعلام شد
به گزارش ایصال نیوز، با هدف گرامیداشت هفتۀ دولت، ستاد بزرگداشت هفته دولت تاسیس شده و ستادهای مشابهی در سایر دستگاه‌ها و استان‌های مختلف شکل گرفته است.

برنامه‌های هفته دولت نیز در سراسر کشور با حضور مقامات مختلف اجرایی در حال انجام است و وزرای دولت سفرهایی را در طول این هفته به استان‌ها خواهند داشت و طی آن  هم خدمت را به مردم در شهرهای مختلف ارائه خواهند کرد و هم طرح‌های مربوط به آن استان را افتتاح می‌کنند و البته پاسخگوی مطالبات مردم هستند.

امسال، شعار هفته دولت، «دولت مردم» است و نامگذاری‌هایی هم برای هر روز آن در نظر گرفته شده است. دوم شهریور میثاق با ولایت نام دارد،  سوم شهریور فسادستیزی و عدالت، چهارم شهریور تحول و خلاقیت، پنجم شهریور خانواده و سلامت، ششم شهریور اخلاق و معنویت، هفتم شهریور دانش و پیشرفت و هشتم شهریور شجاعت و عقلانیت نام‌گذاری شده است. در هفته دولت مجموعا بیش از هزار و ۷۰۰ طرح بهره‌برداری می‌شود. 

به همین مناسبت، کمیته اجرایی برنامه های بزرگداشت هفتۀ دولت در شهرستان نجف آباد نیز برنامه هایی را برای گرامیداشت هفته دولت به شرح زیر تدارک دیده است:



گفتنی ست، صبح امروز پنج شنبه سوم شهریورماه نیز، پس از برگزاری مراسم زیارت عاشورا در یادمان شهید حججی و غبارروبی گلزار شهدا، جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد، در گلزار شهدای این شهرستان با حضور مقامات و مسئولان، برگزار شد. خبر این جلسه، متعاقباً منتشر می شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما