plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۲۵۵۲۰
آماده باش شبانه‌روزی تمامی دستگاه‌های حوزه مدیریت بحران اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نسبت به وقوع سیل در شرق اصفهان هشدار داد

سیل به سمت کوهپایه و شهرک صنعتی کوهپایه جریان دارد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به جریان سیلابی از سمت شرق استان نسبت به وقوع سیل در روستاهای این منطقه هشدار داد. در اثر وقوع سیل در شهرستان کوهپایه و بخش برزاند اردستان خساراتی به معابر وارد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نسبت به وقوع سیل در شرق اصفهان هشدار داد
به گزارش ایصال نیوز، منصور شیشه فروش روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: اکنون جریان سیلابی از روستاهای جعفر اباد، دخر اباد ،بوران و مجید اباد شهرستان کوهپایه به‌سمت کوهپایه و شهرک صنعتی در جریان است.

وی همچنین از جریان سیل در بخش برزاوند اردستان روستاهای کیسار.، قهساره.، نیسیان .مارچوبه و مناطق پایین دست و شهرستان هرند خبر داد.

شیشه فروش بمنظور پیشگیری از خسارات احتمالی خواستار اطلاع رسانی و آماده باش به ساکنان این مناطق شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد و گفت: بنا بر اعلام هشدارهای قبلی از امروز تا آخر وقت فردا اکثر مناطق استان با بارش رگباری، سیلابی و نقطه‌ای مواجه است که این بارشها در مناطق جنوبی استان اصفهان تشدید می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین اکنون با پدیده خیزش گردوغبار متاثر از کانونهای فرسایشی شرق استان مواجه هستیم که تمهیدات لازم جهت کنترل گردوغبار پیش‌بینی شده است.

شیشه فروش به آماده باش شبانه‌روزی تمامی دستگاه‌های حوزه مدیریت بحران به منظور مقابله با تبعات احتمالی ناشی از بارش‌ها در امروز و فردا اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در این رابطع هشدارهای لازم به ساکنان مناطق جنوبی استان به‌ویژه شهرستان‌های سمیرم، شهرضا، دهاقان و جرقویه داده شده تا بتوان از بروز حادثه جلوگیری کرد، زیرا سیل‌های بهاری و تابستانی بدون اطلاع و ظرف چند دقیقه می‌تواند خسارت زیان‌باری را بر اماکن و معابر ایجاد کند.

وی یادآور شد: در اثر وقوع سیل در شهرستان کوهپایه و بخش برزاند اردستان خساراتی به معابر.راهها و قنوات وارد شد.
شیشه فروش تصریح کرد: در این واقعه یک دستگاه خودرو اسیب دید ولی با کمک نیروهای امدادی سه نفر سرنشین ان نجات یافتند.

سازمان هواشناسی پیشراز این از تداوم بارش‌های تابستانی و مونسونی در جنوب شرق، شمال و غرب کشور خبر داده بود./ایرنا

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما