plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۵۰۷
جام جهانی فوتبال زنان جهان

تیم فوتبال زنان فرانسه که میزبان جام جهانی است، حذف شد

دیدار حساس تیم فوتبال زنان فرانسه و آمریکا دو بر یک به سود آمریکا، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات جهان تمام شد
با حذف فرانسه میزبان، آمریکا حریف انگلیس در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی زنان شد. در ادامه رقابت ها ایتالیا با هلند و آلمان با سوئد مسابقه خواهد داد و از میان آنها دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت.
تیم فوتبال زنان فرانسه که میزبان جام جهانی است، حذف شد
به گزارش ایصال نیوز، در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زنان، تیم فوتبال زنان فرانسه شب گذشته با قبول شکست برابر تیم آمریکا از صعود به جمع 4 تیم برتر رقابت های جام جهانی بازماند و از مسابقات حذف شد.
در ادامه مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام جهانی زنان تیم های فرانسه و آمریکا شب گذشته به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم زنان آمریکا،مدافع عنوان قهرمانی مسابقات جهان تمام شد. در این مسابقه ابتدا آمریکا دو بار در دقایق 5 و 65 از فرانسه میزبان پیش افتاد. در پایان این مسابقه تک گل میزبان جام جهانی نیز در دقیقه 81 به ثمر رسید.
به این ترتیب با حذف فرانسه میزبان، آمریکا حریف انگلیس در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی زنان شد. در ادامه رقابت ها شنبه ایتالیا با هلند و آلمان با سوئد مسابقه خواهد داد و از میان آنها دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه خواهد یافت.
انتهای پیام/*
۴
مرجع : اسپورت 360
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما