plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۲۴۱۴
در جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان

برنامه های گرامی داشت هفته ازدواج اعلام شد

ارائه مشاوره رایگان/تشکیل ستاد ملی گرامیداشت هفته ازدواج
برنامه های گرامی داشت هفته ازدواج از سوی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام شد.
برنامه های گرامی داشت هفته ازدواج اعلام شد
به گزارش ایصال نیوز از وزارت ورزش و جوانان، اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در هفتاد و سومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان که امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون امور جوانان در این وزارت خانه برگزار شد گفت: امسال با تشکیل ستاد ملی گرامی داشت هفته ازدواج برای اولین بار در وزارت ورزش و جوانان و ایجاد دبیرخانه این ستاد در دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، برنامه ریزی های دقیق برای برگزاری هر چه بهتر گرامی داشت هفته ازدواج انجام شد.
کریمی گفت: برنامه های هفته ازدواج که 12 تا 18 مرداد ماه همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار می شود امسال متفاوت تر از سالهای قبل و بیشتر با محوریت استانها خواهد بود.
وی ادامه داد: برنامه های ملی این هفته و روز ملی ازدواج نیز با محوریت استانهای تهران، البرز و گلستان برگزار می شود که جشنواره بزرگ آئین های ازدواج اقوام ایران زمین توسط یکی از سمن های جوانان استان گلستان به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.
کریمی با بیان این که همایش روز ملی ازدواج، 12 مرداد ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار خواهد شد، افزود: جشنواره فیلم ازدواج با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، نمایشگاه ملزومات ازدواج، ارائه مشاوره رایگان در ایام هفته ازدواج به صورت کمپین سراسری، رونمایی از تمبر روز ملی ازدواج در روز همایش با همکاری اداره پست، تهیه ویژه نامه هفته ازدواج و طراحی سامانه جامع ارائه خدمات به زوج های جوان دیگر برنامه های این دفتر در ایام هفته ازدواج است.
وی ادامه داد: همکاری با کمپین کمک به زوج های جوان سیل زده، برگزاری همایش پیاده روی زوج های جوان، تولید انیمیشن و کلیپ های کوتاه برای پخش در رسانه ملی، تولید ویژ] نامه (مونس) با رویکرد اجتماعی به مقوله ازدواج نیز از جمله برنامه های این دفتر در هفته ازدواج است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان همچنین از تولید و پخش برنامه های مشترک با رسانه ملی پیرامون موضوع ازدواج و پخش تیزر گرامی داشت این هفته از رسانه ملی و شبکه های مجازی خبر داد.
کریمی در بخش دیگری از سخنانش برنامه های پیشنهادی این وزارت خانه برای دستگاه ها و نهاد های دیگر در هفته ازدواج را تشریح کرد.
انتهای پیام/*
۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما