plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۷۲۶

تزریق نیروهای جدید و تخصصی به حوزه جوانان استانها

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان گفت: با پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مصاحبه تخصصی کردیم تا نیروهایی که درک و فهم درستی از حوزه جوانان دارند به کار گرفته شوند و این افراد به استان ها تزریق خواهند شد.
تزریق نیروهای جدید و تخصصی به حوزه جوانان استانها
به گزارش ایصال نیوز از وزارت ورزش و جوانان، امید محدث مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان در نشست صبح امروز معاونت امور جوانان با مدیران کل ورزش و جوانان استان ها با تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: در موضوع جذب نیروی انسانی در حوزه جوانان آزمون استخدامی برگزار شد و با پذیرفته شدگان مصاحبه تخصصی کردیم تا نیروهایی که درک و فهم درستی از حوزه جوانان دارند به کار گرفته شوند و این افراد به استان ها تزریق خواهند شد.

وی ادامه داد: در خصوص واگذاری پست های جوانان به حوزه های دیگر گزارش کاملی به وزیر ورزش و جوانان ارائه کردیم و مصوبه شورای معاونان وزارتخانه و دستور وزیر ورزش و جوانان را در این خصوص داریم تا از این کار جلوگیری شود.

محدث به ثبت اطلاعات جلسات ستادهای ساماندهی امور جوانان استان ها در سامانه این معاونت تاکید کرد و گفت: مدیران کل به این موضوع توجه و جدیت داشته باشند. سال گذشته اطلاعات ستاد ساماندهی همه استان‌ها و شهرستان‌ها را رصد کردیم و بسیاری از آنها را به دلایلی مشخص جزو جلسات برگزار شده محسوب نکردیم.

وی به مصوبه شورای عالی جوانان در خصوص ارزیابی استانداران در حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: وقتی این مصوبه خوب و تاثیر گذار وجود دارد مدیران کل باید از آن استفاده کنند و جلسات را با حضور استانداران تشکیل دهند.

محدث گفت: ما در شورای عالی جوانان تعداد جلسات را در سال کاهش دادیم تا به دنبال آن کیفیت جلسات بالا برود. جلسات باید دارای دستور جلسه قوی و قابل پایش باشند.

انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما