plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۲۴۰۰۹

پرواز یک هواپیما از تل‌آویو به مقصد ریاض

رسانه های عبری امروز سه شنبه از پرواز یک هواپیما از تل آویو به سمت ریاض، پایتخت عربستان سعودی خبر دادند. گفته می شود در این پرواز احتمالا مقامات سیاسی همراه یک هیأت تجاری رژیم صهیونیستی حضور دارند.
پرواز یک هواپیما از تل‌آویو به مقصد ریاض
به گزارش ایصال نیوز، شبکه 13 عبری گفت: پرواز یک هواپیما از «تل آویو» به سمت فرودگاه ریاض پایتخت عربستان سعودی انجام شد، این شبکه مشخص نکرد که کدام یک از مقامات "اسرائیلی" در این پرواز حضور دارند.

شبکه تلویزیونی المسیره اعلام کرد که هر از چند گاهی هواپیماهای زیادی از "اسرائیل" به سمت عربستان پرواز می کنند، برخی از این پروازها مخفیانه انجام می شوند و ماموران امنیتی رژیم صهیونیستی را جابجا می‌کنند.

این موضوع در چارچوب عادی سازی روابط کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و رژیم صهیونیستی است که پس از امضای توافقنامه «ابراهام» بین امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی به طور علنی آغاز شد.

در حالی که عادی سازی روابط بین رژیم اشغالگر قدس و عربستان سعودی به طور رسمی اعلام نشده است، بطوریکه هر از چند گاهی ملاقات با مقامات ارشد و سفرهای مستقیم فاش می گردد.

گفتنی است؛ دیروز دوشنبه یائیر لاپید وزیرخارجه و نفر دوم کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل‌آویو در حال هماهنگی با آمریکا و کشورهای حاشیه خلیج فارس در زمینه عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما