plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۲۱۸۶
ایران ۳ – آرژانتین ۱

والیبال ایران همچنان امیدوار و پیروز است

به‌رغم شکست در برابر برزیل، والیبالیست‌های ایرانی با پیروزی بر آرژانتین دوباره درخشیدند
به‌رغم باخت دیروز در برابر برزیل بلندقامتان ایرانی امروز دوباره به مسیر طلایی باز گشتند. تیم ملی والیبال ایران توانست در یک بازی نفسگیر آرژانتین را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و با روحیه عالی برای دیدار فردا مقابل ژاپن آماده شود.
والیبال ایران همچنان امیدوار و پیروز است
به گزارش ایصال نیوز، امروز باز هم از قاب تلویزیون، میلیونها ایرانی شاهد تماشای بازی نفسگیر و زیبای تیم ملی والیبال ایران و آرژانتین بودند. آرژانتین که مانند ایران هفته اول لیگ ملت های ۲۰۱۹ والیبال را با ۳ برد پشت سر گذاشته بود، در هفته دوم  دیروز از ژاپن شکست خورد و امروز نیز برابر ایران زانو زد.
تیم والیبال ایران امروز از ساعت ۱۰:۴۰ در دومین بازی خود از هفته دوم لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ در توکیو به مصاف آرژانتین رفت و با شکست دادن هموطنان ولاسکو دوباره به مسیر طلایی خود با سربلندی بازگشت. شکست دیروز ایران برابر برزیل، در شرایطی که شاگردان کولاکوویچ در آستانه برد قرار داشتند، بازیکنان را از نظر روحی و جسمی دچار افت کرده بود، اما سعید معروف و یارانش برای کسب چهارمین برد خود و دور نشدن از جمع مدعیان، باید این بازی را می بردند و البته در یک بازی نفسگیر، سرانجام فعل خواستن و بردن صرف کردند و سه بر یک پیروز میدان شدند.
والیبالیستهای بلندقامت ایران تاکنون از ۵ بازی انجام شده، ۴ بازی را با برد پشت سر گذاشته اند و فقط در برابر برزیل باخته اند. تیم ملی والیبال کشورمان فردا به مصاف ژاپن خواهند رفت.
انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما