plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۱۹۸۱۸

نشست مجازی باقری با شرکای چینی و روسی و تأکید بر لغو همه تحریم ها

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به نشست مجازی امروزش با شرکای چینی و روسی در توئیتی نوشت: مجددا تأکید شد که آمریکا باید همه تحریم‌های غیرقانونی را لغو کند.
نشست مجازی باقری با شرکای چینی و روسی و تأکید بر لغو همه تحریم ها
به گزارش ایصال نیوز، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب در توئیتی نوشت: امروز نشست مجازی مفیدی با شرکای چینی و روسی داشتم؛ با تاکید بر همسویی سه کشور در مقابله با یکجانبه گرایی و تقویت همگرایی در مذاکرات پیش رو، مجددا تصریح شد آمریکا باید همه تحریم‌های غیرقانونی را لغو کند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در هفته گذشته در سفر به چهار پایتخت اروپایی ضمن رایزنی درباره مناسبات دوجانبه درباره دور آتی مذاکرات در وین به گفت‌وگو پرداخت و بر رفع تحریم‌ها ی آمریکا تأکید کرد.

گفتنی است؛ سعید خطیب زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی دیروز دوشنبه، درباره سفر باقری به وین و نقطه شروع مذاکرات اظهار داشت: ایشان در همه این کشورها علاوه بر مذاکره کنندگان ارشد این کشورها با مسئولان روابط دوجانبه و مسئولان منطقه‌ای در وزارت خارجه‌های آن کشورها ملاقات داشت.

وی خاطرنشان کرد: آن‌چه مهم است این است که چگونه به توافق خوب در وین دسترسی پیدا کنیم اینکه گفت‌وگو از کجا شکل بگیرد موضوع ثانویه و کم اهمیت است..تمرکز ما در وین رفع همه تحریم‌هایی است که به صورت غیرقانونی توسط آمریکا علیه ایران اعمال شده است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما