plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۱۹۵۹۴
با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان

استاندار اصفهان : همه باید در نهضت واکسن مشارکت داشته باشند

دیدار مرتضوی با جمعی از دانش آموزان
استاندار اصفهان با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، گفت: نهضت واکسیناسون چند روز دیگر آغاز می‌شود و همه به ویژه دانش‌آموزان اگر می‌خواهند شرایط مدارس و جامعه به روال عادی بازگردد باید شرایطی را ایجاد کرد که واکسیناسیون کرونا فراگیر شود.
استاندار اصفهان : همه باید در نهضت واکسن مشارکت داشته باشند
به گزارش ایصال نیوز، سیدرضا مرتضوی عصر چهارشنبه در دیدار با جمعی از دانش آموزان به مناسبت ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز، با اشاره به رشد روحیه امید به آینده و مطالبه‌گری در نوجوانان دانش‌آموز، گفت: مایه افتخار است که نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته اساس چنین روحیه‌ای را در دانش‌آموزان ایجاد کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های دوره نوجوانی تصریح کرد: امید و نترسیدن از شکست از مهمترین ویژگی‌های این‌دوره است و برهمین اساس وقتی نوجوان با شکستی روبرو می‌شود با اتکا به توان خود درصد جبران برمی‌آید.

استاندار اصفهان اظهار کرد: آینده انسان میوه تلاش در دوره نوجوانی است و لذا اگر جامعه دانش‌آموزی با این نگاه کاربردی رشد یابد، به طور قطع آینده درخشانی خواهد داشت.

مرتضوی تاکیدکرد: تغییر نقش معلم به نقش یک مرشد موجب می‌شود دانش‌آموز گام به گام به سمت رشد و تعالی حرکت کند مانند همان اتفاقی که در دفاع مقدس رخ داد و رزمندگان علاوه بر جنگ رشد و تعالی پیدا کردند.

وی با اشاره به ضرورت وجود یک اندیشکده به منظور پیگیری امور مطالعاتی گفت: پیش از این یک مجموعه در استانداری فعالیت‌های علمی و کارهای مطالعاتی را دنبال می‌کرد که احیای آن از هفته گذشته آغاز شده است.

مرتضوی با اشاره به جلسات فصلی خود با مجموعه‌ مشاوران جوان اظهار کرد: شاید قرار گرفتن یک حلقه مشاوران نوجوان در کنار مشاوران جوان فرصت بهره‌مندی از نظرات نوجوانان و شایسته‌سالاری در مجموعه استان را فراهم کند.

وی تصریح کرد: اگر چه حوزه‌های امنیتی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی وقت بیشتری را از مجموعه مدیریت استان می‌گیرد ولی شاید بتوان گفت ناهنجاری در این حوزه‌ها به پیشینه معضلات فرهنگی اجتماعی بازگردد و در واقع وقت‌گذاری در عرصه فرهنگ و اجتماع سرمایه است که جامعه رادر برابر بسیاری از مشکلات واکسینه می‌کند.

وی با اشاره به مطالبه یکی از دانش‌آموزان شرق اصفهان در خصوص کم‌آبی، گفت: هم در شرق و هم در غرب مشکل داریم و کم‌آبی مشکل بسیاری به وجود آورده حداقل هفته‌ای دو سه جلسه برای آب داشتیم و این مساله را با جدیت دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما