plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
کد مطلب : ۱۸۰۲۸
در پیام تبریک استاندار اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

دکتر رضایی: خبرنگاران می توانند زمینه اصلاح مستمر مسیر حرکت افکار عمومی را فراهم کنند

درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که آگاهی را پاس می‏دارند
استاندار اصفهان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت و نوشت: خبرنگاران به مثابه چشم بیدار، وجدان آگاه و گواه یک جامعه هستند که می توانند زمینه اصلاح مستمر مسیر حرکت افکار عمومی را فراهم کنند.
دکتر رضایی: خبرنگاران می توانند زمینه اصلاح مستمر مسیر حرکت افکار عمومی را فراهم کنند
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.
متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر می باشد:

درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که به حرمت قلم  آگاهی را پاس می‏دارند و ترنم رشحه خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت مترنم نمی کنند.

خبرنگاران به مثابه چشم بیدار، وجدان آگاه و گواه یک جامعه هستند  که می توانند زمینه اصلاح مستمر مسیر حرکت افکار عمومی را فراهم کنند.

آن هنگام که جامعه به واسطه تولید و  باز نشر اخبار صحیح ، دقیق، شفاف  و مطالبه گرانه  از سوی خبرنگاران در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد رسالت تاریخی و کارویژه خبرنگاران در آگاهی بخشی مردم رقم می خورد. 

در دنیای امروز با وجود انبوه شبکه های اجتماعی، حجم بالایی از اطلاعات، اخبار و وقایع بعضاً بدون هیچ مرجع و سندی در بین مردم انتشار داده میشود که در برخی موارد سوءاستفاده دشمنان و نا امید شدن مردم را به دنبال دارد و در این شرایط نقش خبرنگار صادق، با وجدان و دلسوز را می توان لمس کرد که چگونه با تزریق اطلاعات درست و اخبار واقعی تنویر افکار عمومی را به ارمغان بیاورد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی بویژه شهید صارمی؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد و تلاشگر استان اصفهان تبریک عرض می نمایم و توفیق روز افزون این دیده‌بانان جامعه، تصویرگران زندگی و حقوق اجتماعی را از خداوند بزرگ خواستارم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما