plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۱۷۲۹۳
در نشست خبری رئیس دادگستری و دادستان نجف‌آباد

رییس دادگستری نجف آباد: از شهروندان تقاضا داریم فرآیند ثبت نام خود را در سامانه ثنا هر چه زودتر تکمیل کنند

دادستان نجف آباد: مسئله خاصی در فرآیند برگزاری انتخابات در نجف آباد پیش نیامد
رییس دادگستری نجف آباد ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و تقدیر از حضور شهروندان برای خلق حماسه انتخابات 1400، گفت: از شهروندان تقاضا داریم فرآیند ثبت نام خود را در سامانه ثنا هر چه زودتر تکمیل کنند.
رییس دادگستری نجف آباد: از شهروندان تقاضا داریم فرآیند ثبت نام خود را در سامانه ثنا هر چه زودتر تکمیل کنند
به گزارش ایصال نیوز، صبح روز پنجشنبه 3 تیرماه و به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهیدان آیت الله بهشتی و شهید محمد منتظری، نشست خبری دستگاه قضایی شهرستان نجف‌آباد با حضور احمد براتی، رییس دادگستری و علی زارع نوری، دادستان نجف آباد برگزار شد.

در این نشست رییس دادگستری نجف آباد ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و تقدیر از حضور شهروندان برای خلق حماسه انتخابات 1400، گفت: از تیرماه 97 تا 98 در حدود 72 هزار پرونده در دادگستری نجف آباد رسیدگی شده است و از سال 98 تا 99 این میزان به 85 هزار پرونده افزایش پیدا کرده است.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان دادگستری نجف آباد تصریح کرد: با این که تعداد کارمندان و نیروهای این مجموعه ثابت مانده است اما تعداد پرونده های رسیدگی شده از تیرماه 99 تا 1400 به بیش از 106 هزار مورد رسیده که این افزایش نشان دهنده کار پرحجم و طاقت فرسای کارکنان این مجموعه است.

براتی افزود: ورودی شعب حقوقی دادگستری نجف‌آباد به طور میانگین ماهیانه 174 پرونده، برای شعب کیفری 203 مورد و برای شعب دادیاری 213 پرونده در ماه است.

رئیس دادگستری نجف‌آباد اظهار داشت: از 320 هزار جمعیت شهرستان تنها 105 هزار نفر در سامانه ثنا، اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند، که از شهروندان تقاضا داریم فرآیند ثبت نام خود را در سامانه ثنا هر چه زودتر تکمیل کنند.

در ادامه نشست علی زارع نوری دادستان نجف آباد با اشاره به اینکه در راستای سند تحول قضایی، کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و تکریم ارباب رجوع و پرسنل زحمتکش در دستور کار قرار دارد، گفت: از حماسه حضور شهروندان نجف آبادی در انتخابات متشکریم و به منتخبان مردم در شوراها تبریک عرض می کنیم و این تذکر واجب را به این عزیزان گوشزد می کنیم که در نظر داشته باشند که این انتخاب از سوی مردم امانت بزرگی است که به آن ها سپرده شده و در رعایت این امانت نهایت دقت را داشته باشند.

زارع در ادامه با اشاره به این که مسئله خاصی در انتخابات به وجود نیامد، گفت: درب اتاق دادستانی هر هفته صبح دوشنبه ها برای مراجعه عمومی به روی مردم و ارباب رجوع بدون واسطه باز است.

دادستان نجف آباد در پایان سخنانش گفت: این ظرفیت وجود دارد که هر کدام از مددجویان ندامتگاه نجف آباد پس از آزادی اگر قصد اشتغال داشته باشند با معرفی از سوی مراجع قضایی مشغول به کار شوند و در این مورد هیچ مشکلی وجود ندارد.

نقل از تیتر یک

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما