plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۹
کد مطلب : ۱۶۰۹۶
گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا

استقلال ایران با اقتدار در صدر گروه آسیایی قرار گرفت

استقلال 3 - 0 الشرطة
استقلال با برتری مقابل الشرطه با 6 امتیاز به صدر جدول گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کرد.
استقلال ایران با اقتدار در صدر گروه آسیایی قرار گرفت
به گزارش ایصال نیوز، تیم فوتبال استقلال در دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در ورزشگاه جده عربستان با سه گل الشرطه نماینده عراق را با شکست مواجه کند و با شش امتیاز به صدر جدول گروه صعود کند.

با اخراج زودهنگام بازیکن الشرطه، عراقی ها از اواسط نیمه اول 10 نفره شدند.

گل اول استقلال در دقیقه 44 توسط محمد نادری زده شد: پاس بسیار خوب فرشید اسماعیلی به مهدی قایدی پس از فرار فوق العاده این بازیکن،، باشوی کوچک را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد. در حالیکه دو مدافع مقابل او قرار داشتند، قایدی با پاسی زیبا و چیپ مانند، توپ را از میان دو بازیکن الشرطه عبور داد و به محمد نادری رساند که مدافع پیش تاخته استقلال با یک شوت دیدنی و سرضرب، دروازه الشرطه را گشود.

گل دوم استقلال را فرشید اسماعیلی در دقیقه 55 به ثمر رساند: توپ گیری بسیار خوب ریگی که با سینه پاس بازیکن الشرطه را قطع کرد، به آرش رضاوند رسید و پاس در عمق زیبای این بازیکن، به فرشید اسماعیلی رسید و هافبک استقلالی ها در مصافی تک به تک با احمد بسیل توپ را به تور دروازه حریف چسباند تا استقلال به گل دوم برسد.

استقلال 3 – الشرطه صفر (دقیقه 65: شیخ دیاباته): حرکت خوب استقلالی ها و پاس فرشید اسماعیلی در پشت محوطه جریمه به شیخ دیاباته رسید و این بازیکن پس از یک چرخش زیبا و محو کردن کرار عامر وارد محوطه جریمه شد و با یک شوت دقیق و دیدنی به گوشه دروازه، گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

این در حالی است که پیش از آغاز این رقابت‌ها به دلیل حضور چهار تیم الاهلی، الشرطه، الدحیل و استقلال از گروه سوم به‌عنوان گروه مرگ یاد می‌شد و حالا آبی‌پوشان با ۶ امتیاز و به ثمر رساندن ۸ گل بااقتدار هرچه‌تمام‌تر موفق شد با بالاتر از الدحیل ۴ امتیازی و الاهلی ۱ امتیازی و الشرطه در جایگاه نخست قرار بگیرد. استقلال حالا با این پیروزی گام بلندی برای صعود از این گروه برداشته و امیدوار است تا بتواند با کسب حداقل یک نتیجه تساوی مقابل الدحیل به‌عنوان تیم نخست گروه C در پایان دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خود را معرفی کند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما