plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۱۳۸۰۰
در نشست کمیسیون نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز

استاندار اصفهان: با ناامن کردن فضا برای قاچاق کالا و ارز، بسیاری از مشکلات در این زمینه برطرف می شود

بر روی کالاهای سلامت محور بیشتر تمرکز شود
دکتر عباس رضایی گفت: باید فضا برای قاچاق کالا و ارز ناامن شود زیرا تمامی بخش نامه‌ها و مقررات در جهت پیشبرد حل مشکلات مردم است.
استاندار اصفهان: با ناامن کردن فضا برای قاچاق کالا و ارز، بسیاری از مشکلات در این زمینه برطرف می شود
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان چهارشنبه شب در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سالن جلسات استانداری افزود: با ناامن کردن فضا برای قاچاق کالا و ارز در جامعه، بسیاری از مشکلات مربوط در این زمینه برطرف می شود.

وی با تاکید بر ضرورت حساسیت بیشتر نسبت به مساله مبارزه با قاچاق دارو و کالاهای سلامت محور بیان کرد: اطلاع رسانی مضرات استفاده از کالاهای قاچاق به ویژه کالاهای سلامت محور به مردم باید مورد تاکید باشد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: باید اطلاع رسانی از مبادی مختلف و از طریق تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها، رسانه و فضای مجازی به نحو احسن انجام شود.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: سیستم اطلاع رسانی از طریق پیامک، سایت‌های مربوطه، فضای مجازی و اطلاع رسمی انجام شود.

رضایی گفت: باید بر روی کالاهای سلامت محور به لحاظ جنبه‌های اقتصادی و اجتماعی بیشتر تمرکز شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته دائمی هماهنگی با حضور ذیربطان حوزه قاچاق کالا و ارز تشکیل شود تا در راستای هم افزایی و اطلاع رسانی مسائل و مشکلات حل و فصل شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما