plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۱۳۰۰۷

در هشتمین روز متوالی هوای اصفهان ناسالم است

وضعیت آلودگی کلانشهر و سه شهر استان اصفهان، یکشنبه هجدهم آبان نشان دهنده ادامه آلودگی و ناسالم بودن هواست به طوری که هوای این مناطق در هشت روز گذشته بر اساس ایستگاه های پایش سنجش اداره کل محیط زیست قرمز گزارش شده است.
در هشتمین روز متوالی هوای اصفهان ناسالم است
به گزارش ایصال نیوز، در کنار مشکل شیوع کرونا در استان اصفهان، مشکل آلودگی هوای اصفهان نیز همچنان مردم را آزار می دهد.

بر اساس اعلام مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، میانگین کیفی هوا در ایستگاه‌های خیابان استانداری ۱۵۲، خیابان پروین ۱۵۶و در میدان احمدآباد با ۱۶۸در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم و درخیابان دانشگاه با ۱۲۵، خیابان رودکی با شاخص ۱۳۵و در بزرگراه خرازی با شاخص ۱۱۰ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس این گزارش میانگین شاخص کیفیت هوا در شهر اصفهان بر مدار قرمز است و به این ترتیب اصفهان امروز هم هوایی ناسالم دارد.

همچنین براساس اعلام این مرکز، میانگین کیفی هوا در شهرستان‌های شاهین شهر با شاخص ۸۳، خمینی‌شهر با شاخص ۹۷ و نجف آباد با شاخص ۸۵ در وضعیت زرد قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما