plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۱۰۸۴۹
سخنگوی وزرات بهداشت خبر داد

۱۹۹ بیمار کرونایی دیگر در ایران جان باختند

شمار رسمی جان باختگان به ۱۳ هزار و ۴۱۰ نفر رسید
دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۵ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۷۵ نفر از آنها بستری شدند.
۱۹۹ بیمار کرونایی دیگر در ایران جان باختند
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، سخنگوی این وزارتخانه با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۴ هزار و ۵۶۱ نفر رسید ، افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۴۱۰ نفر رسید.

دکتر لاری با بیان این مطلب که خوشبختانه خوشبختانه تا کنون ۲۲۷ هزار و ۵۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: 3411 نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
وی همچنین افزود: تا کنون دو میلیون و ۴۸ هزار و ۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه با بیان این که همانند روز گذشته استانهای آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند ، گفت: استانهای تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما