plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۱۱۰۷۱
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد

شمار رسمی جان باختگان کرونا در ایران از مرز ۱۶ هزار نفر فراتر رفت

تهران و اصفهان در وضعیت قرمز قرار گرفتند
دکتر سیما سادات لاری گفت: ۲۳۵ بیمار در شبانه روز گذشته جان باختند و مجموع قربانیان از ۱۶ هزار نفر، فراتر رفت.
شمار رسمی جان باختگان کرونا در ایران از مرز ۱۶ هزار نفر فراتر رفت
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، سخنگوی این وزارتخانه با بیان این مطلب افزود: از دیروز تا امروز ۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۶۸۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۶ هزار و ۲۷۳ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۱۴۷ نفر رسید.

لاری با بیان این که خوشبختانه تا کنون ۲۵۷ هزار و ۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: ۳۹۰۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین گفت: تا کنون دو میلیون و ۳۸۰ هزار و ۱۲۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم  هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما