plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۱۰۷۲۵

همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به تصویب هیات دولت رسید

با دستور رئیس جمهوری و با پیگیری‌های وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به تصویب هیأت وزیران رسید
همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به تصویب هیات دولت رسید
به گزارش ایصال نیوز، روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد؛ با دستور رئیس جمهوری و با پیگیری‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به تصویب هیأت وزیران رسید. هیات دولت با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واگذاری ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های دولتی در تأدیه بدهی‌اش به سازمان تامین اجتماعی موافقت کرد.

«محمد شریعتمداری»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز سه شنبه، گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت که با پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی صادر شد، بخشی از سهام دولت در ۹ شرکت مهم دولتی به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی متعهد است با اتکاء به این منابع جدید ظرف مدت کوتاهی طی ماههای آتی نسبت به اجرای طرح همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام فوری به عمل آورد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایلنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما