کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به تصویب هیات دولت رسید

ایلنا , 18 تير 1399 ساعت 16:43

با دستور رئیس جمهوری و با پیگیری‌های وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به تصویب هیأت وزیران رسید


به گزارش ایصال نیوز، روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد؛ با دستور رئیس جمهوری و با پیگیری‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به تصویب هیأت وزیران رسید. هیات دولت با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واگذاری ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های دولتی در تأدیه بدهی‌اش به سازمان تامین اجتماعی موافقت کرد.

«محمد شریعتمداری»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز سه شنبه، گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت که با پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی صادر شد، بخشی از سهام دولت در ۹ شرکت مهم دولتی به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی متعهد است با اتکاء به این منابع جدید ظرف مدت کوتاهی طی ماههای آتی نسبت به اجرای طرح همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام فوری به عمل آورد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 10725

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/10725/همسان-سازی-حقوق-بازنشستگان-تامین-اجتماعی-تصویب-هیات-دولت-رسید

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir