plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۲۴۴۴۳

پور ابراهیمی: مصوبه دولت درباره حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی خلاف قانون است

اولین جلسه هیأت تطبیق مصوبات میان دولت و مجلس با موضوع حقوق بازنشستگان
عضو هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس گفت: جلسه هیأت درباره مصوبه دولت مبنی بر افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان بدون جمع‌بندی به پایان رسید. جمع‌بندی در این باره در جلسه بعدی هیأت که در هفته جاری برگزار خواهد شد، انجام می شود.
پور ابراهیمی: مصوبه دولت درباره حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی خلاف قانون است
به گزارش ایصال نیوز، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست روز شنبه، هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس گفت: جلسه امروز با دستور کار بررسی مصوبه دولت درباره افزایش ۱۰درصدی حقوق بازنشستگان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نظرات اعضا اخذ شد اما بنا شد تا جمع‌بندی در این باره در جلسه بعدی هیأت که در هفته جاری برگزار خواهد شد، انجام شود.

عضو هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس اظهار داشت: مصوبه هیأت دولت درباره افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان برخلاف قانون است و باید این افزایش همانند حقوق کارگران باشد.

گفتنی است؛ هفته گذشته، محمدرضا پورابراهیمی در نامه ای خطاب به محمدباقر قالیباف ریاست مجلس با تأکید بر اینکه مصوبه اخیر دولت مغایر با قانون و مقررات از جمله ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی کشور، قانون بودجه ۱۴۰۱ و نیز قوانین مرتبط با احکام برنامه ششم توسعه است تقاضا کرد بررسی این مصوبه در هیات «تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس» با تسریع زمانی در دستور کار قرار گیرد.

پورابراهیمی افزوده بود: باید مصوبه دولت اصلاح تا مغایرت های مذکور احصا و سپس با انعکاس گزارش هیات تطبیق به هیات دولت اقدامات لازم از سوی رییس جمهور برای اصلاح مصوبه اخیر هیات وزیران درباره حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اجرایی شود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : خبرآنلاین_فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما