۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۲۹۹۴۳

ارتفاع نصب کپسول آتش نشانی شرکت اطفا یار

محلی که برای نصب کپسول آتش نشانی مشخص میشود باید دارای ویژگی هایی باشد. شرکت اطفایار آمادگی دارد ضمن ارایۀ انواع مشاوره های تخصصی مرتبط با کپسول های آتش نشانی از جمله استاندارسازی محل نصب کپسول در محیط، در کمترین زمان ممکن، سفارشات مشتریان عزیز را پاسخگو باشد.
ارتفاع نصب کپسول آتش نشانی شرکت اطفا یار
 
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از اطفایار، در این مقاله قصد داریم شما را با چگونگی و میزان ارتفاع نصب کپسول آتش نشانی ، آشنا سازیم.

کاربرد کپسول های آتش نشانی برای پیشگیری از گسترش حریق در محل می باشد، پس بهتر است در ثانیه های اول حادثه از آن ها استفاده شود تا بهترین کارایی را داشته باشد.

جدا از اندازه هایی که برای نصب باید رعایت نمود، ابتدا باید محل مناسب برای نصب کپسول آتش نشانی را در نظر گرفت. به طور مثال کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن در نزدیکی تابلو برق ها نصب شوند تا در زمان حریق، سریع ترین عکس العمل را داشته باشید.

«شرکت اطفا یار مجری شارژ و فروش انواع کپسول آتش نشانی در تهران و حومه، با شماره تماس  09120971295 ، در سریع ترین زمان، پاسخگوی سوالات و سفارشات شما مردم عزیز می باشد.»

در ادامه از این مقاله به موضوع ارتفاع نصب کپسول آتش نشانی می پردازیم.

برای کپسول هایی که وزن کمتر از 18 کیلوگرم دارند، برای استفاده راحت تر تمامی افراد در هر سنی که هستند، باید از سطح زمین حدود یک متر و نیم فاصله داشته باشند و برای ارتفاع نصب کپسول آتش نشانی بیش از این وزن، حدود یک متر را رعایت نمایید. توجه داشته باشید که اندازه های گفته شده تا شیر کپسول باید در نظر گرفته شود.

هر کپسول با توجه به وزن و نوع آن میتواند محیط کمی را پوشش دهد، در صورتی که محیط شما بزرگ می باشد باید فاصله هر کپسول با خاموش کننده دیگر را رعایت کنید.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان دارید میتوانید با شماره « 09120971295 » تماس بگیرید.




محلی که برای نصب کپسول آتش نشانی مشخص میشود باید دارای ویژگی هایی باشد از جمله:
  • طبق استاندار های گفته شده در ارتفاع مناسب نصب گردد.
    در مکان هایی که قفل دارند قرار ندهید.
    هرساله اقدام به شارژ کپسول آتش نشانی خود در سر تایم خود نمایید.
    در زیر نور خورشید یا در معرض باران نباشد.
    حتما از دستورالعمل مختص آن کپسول در کنار سیلندر قرار داده شود.
    تعداد کپسول ها مناسب آن فضا باشد.
    از بست های مخصوص همان کپسول آتش نشانی برای نصب استفاده شود.
    در نزدیکی خروجی و قابل روئیت باشد.
جهت نصب خاموش کننده ها بعد از دقت به ارتفاع نصب کپسول آتش نشانی باید به فاصله کپسول ها هم نیز توجه داشت. هر مقدار که سیلندر کپسول بزرگتر باشد مساحت بیشتری را میتوان با آن پوشش داد. این فاصله ها در هر مکانی متفاوت می باشد و استاندارد خاصی نمیتوان تعریف نمود.

شرکت اطفا یار جهت کارشناسی رایگان جایگذاری و یا شارژ کپسول آتش نشانی با تلفن همیشه در دسترس « 09120971295 » در خدمت شما می باشد. 

خدمات و اجناس ارائه شده در شرکت اطفا یار، نوع جدیدی از فعالیت ها و پشتیبانی قبل و پس از فروش را به تمامی مشتریان ارائه می دهد. 

فروش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، فروش انواع کپسول های آتش نشانی و شارژ انواع کپسول های آتش نشانی، از جملۀ خدمات قابل ارایۀ اطفایار به مردم عزیز است. 

انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

علیرضا
عالیه
برای فهمیدن اینکه ارتفاع نصب کپسول های آتش نشانی باید چقدر باشد را این مطلب عالیه