plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۲۹۳۵۴
معرفی اقامتگاهی دلپذیر در شمال غرب ایران

هتل گسترش تبریز؛ اولین هتل مرتفع شهر تبریز

اقامتی خاطره انگیز در شهر اولین ها
هتل گسترش تبریز از هتل های خوش نام در شمال غرب ایران و شهر تبریز است. این هتل با نیم قرن سابقه در صنعت هتلداری، به عنوان اولین ساختمان بلند مرتبه شهر تبریز شناخته می شود که توسط مهندسین و پیمانکاران خارجی، طراحی و اجرا شده است.
هتل گسترش تبریز
هتل گسترش تبریز
هتل گسترش با استحکام بنای فوق العاده، یکی از قدیمی‌ترین  هتل های شهر تبریز می‌باشد که باعث شده افراد بسیاری خاطره اقامت در هتل گسترش تبریز را در طول زمان داشته باشند.

در میان هتل های تبریز، هتل گسترش تبریز با واقع شدن در بهترین نقطه شهر، از دسترسی عالی نسبت به مراکز تجاری، تفریحی، اماکن مذهبی و دیدنی و آموزشی شهر برخوردار است. به این ترتیب افراد با هر هدفی که به تبریز سفر می کنند (کاری، تفریحی، دوستانه، خانوادگی) می‌توانند از اقامت در این هتل نهایت رضایت را داشته باشند.  

هتل گسترش تبریز در یک بنای 13 طبقه، در مجموع دارای 150 اتاق و سوئیت متنوع است. اتاق‌‌های هتل به خصوص در طبقات بالاتر، چشم انداز زیبایی به تمام نقاط شهر تبریز دارند. با وجود سه رستوران مجزا، آرام و دلنشین و سرو انواع صبحانه، غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم دیگر مهمانان هتل نیازی به مراجعه به بیرون از هتل برای صرف غذا و نوشیدنی ندارند.

هتل گسترش تبریز با امکانات مطلوب و قیمت مناسبی که به مشتریان خود ارائه می کند، سالیانه بطور متوسط به چند هزار نفر گردشگر داخلی شامل مسافران عادی، اداری و تیمهای ورزشی و خارج کشورکه عمدتا از کشورهای همسایه هستند، ارائه خدمات می کند.

صاحب هتل گسترش تبریز

امير هومن ابيانی مدير هتل گسترش تبريز است. وی در ابتدای فعالیت خود در بخش‌های مديريت غذا و نوشابه در هتل‌هاي سه و چهار ستاره مشغول به کار بوده است و در نهايت مديريت هتل هاي ليپار و لاله را در شهر چابهار به عهده داشته است.
به لحاظ تحصيلي در خصوص مدارک مرتبط، امیرهومن ابیانی دوره مديريت هتل‌داری را در سازمان فني و حرفه‌ای و سپس بصورت آکادمی در دانشگاه علمی کاربردی تهران گذرانده و همچنين دوره‏های آموزشی کوتاه مدت در خصوص مديريت در واحدهای مختلف هتل را در واحد آموزش هتل همای تهران پشت سرگذاشته است. مدیر هتل گسترش تبریز از آکادمي موليناری ايتاليا نيز مدرک مديريت کافی شاپ و بارستايی بين‌المللی اخذ کرده است.
 

امکانات کلی  هتل گسترش تبریز


باشگاه بدنسازی هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز به عنوان یک هتل یک ستاره نه تنها محبوب بسیاری از مهمانان داخلی و خارجی است؛ بلکه شهروندان تبریزی نیز برای مناسبت ها و نیازهای مختلف از بخش های مختلف هتل مانند باشگاه، استخر، سالن مراسمات و رستوران استفاده می کنند.

این هتل دارای یک تالار برای مراسمات مجلل و شیک و یک سالن دو منظوره کنفرانس و همایش با سیستم های صوتی و تصویری بروز و مناسب است. سالن آمفی تئاتر هتل گسترش در چیدمان سینمایی با ظرفیت 220 نفر و در چیدمان کنفرانس 60 نفر، سالن عروسی با ظرفیت 200 نفر ،3 رستوران  غذاخوری با ظرفیت 300 نفر است که آماده برگزاری مراسم های میهمانی و جشن، برپایی نمایشگاه های مختلف و کنفرانس ها و همایش ها و سمینارهای مختلف است.

مجموعه ورزشی تفریحی هتل گسترش شامل استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، آب درمانی و … در خدمت مهمانان محترم هتل است. امکاناتی همچون صبحانه و اینترنت  wifi  به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

در کنار تمامی این خدمات، وجود پارکینگ اختصاصی رایگان و دسترسی کامل به وسایل حمل و نقل عمومی شهر تبریز هم از مزایای قابل توجه این هتل چهار ستاره است. لابی هتل نیز با برخورداری از کافی شاپ 24 ساعته، محیط دنج و آرام بخشی برای مسافرین و مهمانان محترم فراهم کرده و انواع نوشیدنی های سرد و گرم ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت و مواد اولیه برای مهمانان محترم سرو می کند.
 

رستوران هتل گسترش تبریز


هتل گسترش تبریز با برخورداری از 3 رستوران و سالن صبحانه خوری زیبا و مجزا با محیطی آرام و دلنشین بیش از 50 نوع غذا و دسرهای متنوع ایرانی و فرنگی را به مهمانان هتل گسترش تبریز و شهروندان تبریزی ارائه می کند. کافی شاپ هتل گسترش تبریز نیز از مهمانان در محیطی آرام و دنج با منوی متنوع و نوشیدنی های سرد و گرم پذیرایی می‌کند.
 

استخر هتل گسترش تبریز


استخر هتل گسترش تبریز

مجموعه تفریحی آبی هتل گسترش شامل استخر، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی در محیطی آرام برای آقایان و خانم ها همه روزه با پرداخت هزینه مجزا قابل استفاده است.
 

اتاق های هتل گسترش تبریز


اتاق های هتل گسترش تبریز همگی استانداردهای یک هتل چهارستاره را در خود دارند و ویو اتاق ها رو به کوچه و یا خیابان است. با توجه به بازسازی که در سال 1395 انجام شده است، تمامی اتاق های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، سوئیت جونیور و سوئیت اکسکتیو نوسازی شده اند و دکوراسیون مدرن و خوش رنگ اتاق ها چشم نواز و مطلوب مهمانان خوش سلیقه ای است که هتل گسترش تبریز را برای اقامت خود انتخاب کرده اند.

خدمات هتل گسترش تبریز شامل روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، لاندری، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی، پرینتر، دستگاه ATM ، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، اتاق عقد، آرایشگاه مردانه، صندوق امانات لابی، سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، فست فود، سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تالار عروسی، سالن چند منظوره، سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی است.
 

آدرس هتل گسترش تبریز


هتل گسترش تبریز در نبش چهارراه آبرسان تبریز و دقیقا در مرکز شهر واقع شده است.

موقعیت جغرافیایی هتل گسترش تبریز

دسترسی فوق العاده عالی این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی باعث می شود با طی فاصله‌ای کوتاه بتوانید خود را به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی در اطراف میدان ساعت، بازار تاریخی سرپوشیده تبریز و یا به مراکز خرید لوکس و مدرن مانند مرکز خرید اطلس و مرکز خرید لاله پارک و همچنین جاذبه تاریخی و تفریحی شاهگلی و کوه عینالی و تله کابین برسانید.
 

رزرو آنلاین هتل گسترش تبریز


سوئیت هتل گسترش تبریز

برای رزرو اتاق در هتل گسترش تبریز تنها کافیست وارد وب سایت ایران هتل شده و سپس با درج تاریخ های ورود و خروج، اتاق‌های در دسترس و دارای ظرفیت را مشاهده کنید. سپس با انتخاب اتاق مورد نظر از میان اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته، سوئیت جونیور برای چهار نفر و سوئیت اکسکتیو برای پنج نفر رزرو خود را تکمیل نمایید. هر کدام از اتاق ها را که مایل باشید در هتل گسترش رزرو کنید، با رزرو آنلاین از طریق وب سایت ایران هتل می توانید آن را با کمترین قیمت رزرو کرده و در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید.

فراموش نکنید که در صورت بروز سوال در مورد رزرو هتل گسترش تبریز و یا سایر هتل ها در شهر تبریز می توانید با پشتیبانی 24 ساعته وب سایت در ارتباط باشید تا اولین رزرواسیون خود را با ارزان ترین قیمت ممکن به صورت آنلاین تنها در عرض چند دقیقه به انجام برسانید.

در صورتی که نیاز به کنسل کردن رزرواسیون و یا تغییر تاریخ های اقامت داشته باشید، این کار بدون اخذ کارمزد انجام خواهد گرفت. ضمنا اگر نیاز به اطلاعات در مورد سایر هتل های تبریز دارید، می توانید در وبلاگ ایران هتل آنلاین جستجو کرده و مطالب مربوط به بهترین هتل های تبریز را مطالعه کنید.

منبع: ایران هتل آنلاین 
 
انتهای پیام/*
۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما