plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۲۸۹۷۷

آرژانتین با مسی شایسته جام طلا و این قهرمانی است

در پی قهرمانی تیم ملی آرژانتین و کسب جام جهانی ۲۰۲۲ بسیاری از نامداران عرصه فوتبال از جمله پله، رونالدو، نیمار و آلوس این قهرمانی را به لیونل مسی و آرژانتین تبریک گفتند.
آرژانتین با مسی شایسته جام طلا و این قهرمانی است
به گزارش ایصال نیوز، سرانجام مسی توانست به رویای خود با آرژانتین برسد و قهرمانی در جام جهانی قطر را به دست آورد.

مسی در جام جهانی ۲۰۲۲ توانست ۷ گل به ثمر رساند و عنوان بهترین بازیکن جام را تصاحب کرد.

بعد از قهرمانی آرژانتین، بزرگان فوتبال با انتشار پیام تبریک به ستایش از مسی و درخشش آرژانتین در فینال این دوره جام جهانی پرداختند.

تبریک سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به آرژانتینی ها 

دیدیه دشان در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. متاسفانه به دلایل متخلفی ما خوب نبودیم. به ویژه در نیمه نخست که ناامید کننده ظاهر شدیم و با دو گل شکست خوردیم. در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان دادیم و با تعویض های که داشتیم به بازی برگشتیم. او ادامه داد: برای ما شکست تلخی بود. آرژانتین سخت کوش بود و بازیکنان این تیم تلاش زیادی از خود نشان دادند. به آرژانتین این قهرمانی را تبریک می گویم. به نظرم آرژانتین خوش شانس بود و البته شایستگی قهرمانی را هم داشت.

 رونالدو: بسیاری از برزیلی ها برای مسی دست زدند

رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی واکنش نشان داد و به ستایش از لیونل مسی پرداخت.

او گفت: این پسر هر رقیبی را از سر راه برداشت و به گوشه انداخت. بسیاری از برزیلی ها را دیدم که نام مسی را فریاد زدند و او را تشویق کردند. آنها در این فینال دوست داشتند که مسی قهرمان شود.

رونالدو در ادامه نوشت: پایان شایسته ای برای آقای نابغه بود. مسی قهرمانی در جام جهانی را کم داشت و با شایستگی به این عنوان هم دست پیدا کرد. مسی به تو تبریک می گویم.

  دنی آلوس خطاب به مسی: همه جهان تو را دوست دارد

دنی آلوس که در جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال برزیل را همراهی کرد، در پیامی نوشت: اصلا برایم مهم نیست که درباره من چه می گویند. مسی؛ همه دنیا تو را دوست دارد. فوتبال هم تو را دوست دارد. همه کسانی که به فوتبال علاقه دارند اکنون از قهرمانی تو خوشحال هستند و این لحظه را به تو تبریک می گویند.

او در ادامه پیام خود نوشت: از این لحظه در کنار خانواده ات لذت ببر. به عنوان یک برزیلی و یک فرد از آمریکای جنوبی می خواهم بگویم که این قهرمانی فراتر از یک قهرمانی است. زنده باد فوتبال و زنده باد کسانی که به این رشته علاقه دارند. زنده باد مسی که همواره از خدا صحبت می کند. دنی آلوس تنها برزیلی نیست که قهرمانی آرژانتین را به مسی تبریک گفت. پله و نیمار هم در پیام های جداگانه ای این قهرمانی را به آرژانتین و مسی تبریک گفتند.

 پیام نیمار برای مسی بعد از قهرمانی در جام جهانی

ستاره تیم ملی فوتبال برزیل نیز بعد ز قهرمانی آرژانتین در جام جهانی پیامی را برای مسی منتشر کرد.

نیمار که رابطه بسیار خوب و صمیمی با مسی دارد بعد از بازی در پیامی به این بازیکن قهرمانی در جام جهانی را تبریک گفت.

نیمار عکسی از مسی را درحالی که به جام قهرمانی بوسه می زند منتشر کرد و نوشت: برادرم این قهرمانی را به تو تبریک می گویم.

  پله: بدون شک الان مارادونا می‌خندد

اسطوره فوتبال برزیل بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی در پیامی به این تیم تبریک گفت پله بعد از بازی فینال در پیامی خطاب به ام باپه نوشت: دوست عزیزم کیلیان که در بازی فینال جام جهانی موفق به زدن چهار گل شدی. تو عجب هدیه ای هستی. تو آینده ای برای فوتبال هستی.

اسطوره فوتبال برزیل در ادامه نوشت: «باید به تیم ملی فوتبال مراکش هم به خاطر شگفتی سازی در جام جهانی تبریک گفت. اینکه تیم آفریقایی در این رقابت ها می درخشد خیره کننده و زیبا است و البته باید به تیم ملی فوتبال آرژانتین هم به خاطر این قهرمانی تبریک گفت. بدون شک اکنون مارادونا می خندد.»

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما