plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴
کد مطلب : ۲۸۸۵۱
آرژانتین 3- کرواسی صفر: به فینال برو تیم مسی!

صعود مقتدرانه آرژانتین به فینال جام جهانی ۲۰۲۲

تیم ملی آرژانتین شامگاه سه شنبه با ارائه نمایشی برتر نسبت به کرواسی، توانست صعودی بی دردسر را به فینال جام‌جهانی قطر تجربه کند.
صعود مقتدرانه آرژانتین به فینال جام جهانی ۲۰۲۲
به گزارش ایصال نیوز، این آخرین جام‌جهانی دو فوق ستاره فوتبال دنیا بود و نکته جالب اینکه هر دو بازیکن تجربه کسب جایزه بهترین بازیکن جام‌جهانی را در کارنامه دارند.

تجربه‌ای که البته برای هر دو تلخ بوده است چرا که ۴ سال قبل کرواسی با قبول شکست مقابل فرانسه نایب قهرمان شد و ۸ سال پیش آلبی سلسته در فینال مغلوب ژرمن‌ها شدند. حالا این آخرین فرصت برای این دو نابغه فوتبال بود تا بتوانند بزرگترین جای خالی ویترین افتخارات خود را تکمیل کنند، اما این لیونل مسی بود که همراه آلوارز ستاره بازی شد و با گل زیبا و پاس گل زیباتر رکورددار جام جهانی شد.

دیدار سه شنبه شب کرواسی و آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با داوری اورساتو ایتالیایی در ورزشگاه لوسیل دوحه قطر سرانجام با پیروزی ۳ بر صفر آلبی‌سلسته به پایان رسید و آرژانتین به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد.

 شرح گل‌ها

آرژانتین یک - کرواسی صفر (34- لیونل مسی): لئو مسی پشت ضربه پنالتی ایستاد و در مصاف با سنگربان پنالتی‌گیر کروات‌ها موفق عمل کرد و با اینکه لیواکوویچ جهت توپ را درست تشخیص داده بود اما او توپ را به طاق دروازه کرواسی چسباند.

آرژانتین دو - کرواسی صفر (39- خولین آلوارز): کرواسی صاحب یک ضربه کرنر شد اما اشتباه بازیکنان این تیم باعث شد آلبی سلسته یک ضد حمله را ترتیب دهد و آلوارز از میانه میدان توپ را یک تنه تا درون محوطه جریمه پیش برد و پس از جا گذاشتن سوسا دروازه لیواکوویچ را گشود.

آرژانتین سه - کرواسی صفر (69- خولین آلوارز): لیونل مسی با نفوذ از سمت راست و جا گذاشتن گواردیول وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس رو به بیرون توپ را به ستاره جوان این تیم سپرد و آلوارز با یک ضربه دقیق توانست سومین گل آرژانتین را به ثمر برساند.

بهترین بازیکن زمین:
خولین آلوارز، ستاره ۲۲ ساله منچستر سیتی را می‌توان بهترین بازیکن زمین لقب داد. او توانست گره کور بازی را با کسب پنالتی باز کند و پس از آن گل‌های بعدی آرژانتین را به ثمر رساند تا آلبی سلسته به راحتی به فینال صعود کند. البته از نقش موثر لئو مسی در گل کردن پنالتی و همچنین ارسال پاس گل برای آلوارز نباید گذشت و این زوج مخوف توانستند کار کروات‌ها را یکسره کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما