plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۳
کد مطلب : ۲۸۶۴۳

آرژانتین 2- 1 استرالیا؛ نگاه مسی به جام طلا است

دومین دیدار دور یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و استرالیا برگزار شد که در پایان پسران اسکالونی توانستند با نتیجه دو بر یک به برتری برسند.
آرژانتین 2- 1 استرالیا؛ نگاه مسی به جام طلا است
به گزارش ایصال نیوز، در دومین بازی مرحله یک هشتم جام جهانی قطر در ورزشگاه احمد بن علی دوحه شنبه شب و از ساعت 22:30 به وقت ایران با داوری سیمون مارسینیاک / کمک داور اول: پاول سوکولینیکی / کمک داور دوم: توماس لیسکیچ مسابقه آرژانتین و استرالیا آغاز شد.

 در ۳۰ دقیقه ابتدایی نیمه نخست استرالیا توانست به خوبی آرژانتین را مهار کند اما باز هم این آقای نابغه بود که توانست گره کور بازی را برای آلبی سلسته باز کند و توانست اولین شوت در چارچوب آرژانتینی‌ها در این بازی را به گل تبدیل کند.

در نیمه دوم هم آرنولد با تعویض‌هایش توانست کمی تیمش را رو به جلو هدایت کند اما اشتباه مرگبار رایان، حکم تیر خلاص را داشت و آرژانتین را به حاشیه امن برد.

در ادامه گل زیبای گودوین فقط سنگینی شکست را کم کرد و البته کانگوروها خوش شانس بودند که در دقایق پایانی با درخشش رایان دروازه‌شان برای سومین بار باز نشد.

به این ترتیب آرژانتین با این پیروزی، حریف هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی خواهد شد.

سوپرگل مسی در بازی شماره 1000 

لیونل مسی شنبه شب در بازی آرژانتین و استرالیا هزارمین مسابقه دوران فوتبالی‌اش را به ثمر رساند.

مسی در دقیقه 35 یک گل تماشایی به ثمر رساند تا تیمش را از حریف پیش بیندازد. این گل همچنین گل شماره 789 در فهرست کل گلهایی بود که مسی تا کنون به ثمر رسانده است.

استرالیا صد و بیست و نهمین حریفی بود که مسی در مقابلش گلزنی کرده است.

گل دوم آرژانتین

اشتباه مرگبار متئو رایان، سنگربان استرالیا کار دست این تیم داد و آلوارز با حضور به موقع و توپ ربایی توانست به راحتی دروازه استرالیا را باز کند.

گل استرالیا

ارسال بلند بهیچ از سمت چپ را رومرو دور کرد اما توپ پشت محوطه جریمه به گودوین رسید و شلیک سنگین او پس از برخورد به فرناندز وارد دروازه مارتینز شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما