plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
کد مطلب : ۸۳۴۰

کشتار کرونا در ایتالیا تدابیر بهداشتی را فلج کرد

شمار جان‌باختگان در ایتالیا از ۴ هزار نفر فراتر رفت
مقامات ایتالیا روز جمعه اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۷ نفر به دلیل ابتلا به ویروس جدید کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند. شمار کل مبتلایان به ویروس جدید کرونا در این کشور از ۵۶ هزار نفر فراتر رفت.
کشتار کرونا در ایتالیا تدابیر بهداشتی را فلج کرد
به گزارش ایصال نیوز، به این ترتیب تعداد افرادی که بر اثر ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا در ایتالیا جان خود را از دست داده اند از چهار هزار نفر فراتر رفت.

این در حالی است که درگذشت ۶۲۷ نفر طی ۲۴ ساعت رکورد روزانه جدیدی برای تعداد جان باختگان به دلیل ابتلا به بیماری «کووید ۱۹» در ایتالیا محسوب می شود.

از سوی دیگر تنها طی ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای ۱۵ هزار و ۱۴۷ نفر در ایتالیا مثبت بوده است. این رقم به این معنا است که شمار کل مبتلایان به ویروس جدید کرونا در این کشور از ۵۶ هزار نفر فراتر رفته است.

قربانیان ویروس کرونا در اسپانیا

مقام‌های حوزه بهداشت اسپانیا نیز اعلام کردند که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور از هزار نفر فراتر رفت. با اضافه شدن ۱۶۹ مورد فوتی جدید در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور، شمار افراد جانباخته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به ۱۰۰۲ نفر رسید.

بنابراین، اسپانیا چهارمین کشور پس از چین، ایتالیا و ایران است که بیش از هزار مورد فوتی مبتلا به کووید-۱۹ در آن گزارش می‌شود. شمار افراد آلوده به این ویروس نیز در اسپانیا از ۱۷ هزار ۱۴۷ نفر در روز گذشته به ۱۹ هزار و ۹۸۰ نفر تا ظهر جمعه رسید و از ایران از لحاظ تعداد مبتلایان پیش افتاد.

این در حالی ست که براساس آمار رسمی، چین برای دومین روز، هیچ موردی از ثبت کرونا نداشت. به همین دلیل، تدروس آدهانوم، رئیس سازمان جهانی بهداشت در توئيتی نوشت: «برای نخستین بار، چین روز گذشته اعلام کرد که هیچ مورد جدید ابتلا در داخل این کشور گزارش نشده است.»

وی تاکید کرد که این موضوع دستاورد بزرگی است و این اطمینان را به ما می‌دهد که می‌توان ویروس کرونا را شکست داد.

درحالی که آمار مبتلایان به کووید19 و قربانیان آن در اروپا هرلحظه و بسرعت در حال افزایش است، براساس گزارش اسکای نیوز تازه‌ترین آمار جهانی، شمار مبتلایان در سراسر جهان را تا ساعت 22 جمعه، 268 هزار نفر و تعداد تلفات را 11هزار و 200 نفر اعلام کرد. 

انتهای پیام/*
۲
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما