plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۸۳۰۱

کرونا در ایتالیا رکورد زد؛ 475 قربانی در یک روز

سازمان بهداشت جهانی از اروپا خواست جسورانه‌تر عمل کند
در حالی که اروپا و به ویژه ایتالیا به کانون جدید شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است، سازمان جهانی بهداشت از کشورهای اروپایی خواست که برای مقابله با بحران کنونی «تدابیری جسورانه‌تر» اتخاذ کنند.
کرونا در ایتالیا رکورد زد؛ 475 قربانی در یک روز
به گزارش ایصال نیوز، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد، با توجه به متفاوت بودن شرایط موجود در هر یک از کشورهای اروپایی، تدابیر در نظر گرفته شده نیز باید با در نظر گرفتن این گوناگونی متناسب با حقایق و واقعیت‌های ملی باشد.

بر اساس تازه ترین آمارها در شامگاه چهارشنبه، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، همچنان در حال افزایش است.

در حال حاضر بیش از 216 هزار نفر در سراسر جهان به بیماری کووید19 مبتلا شده‌اند و حدود 9 هزار نفر نیز جان باخته‌اند.

همچنین میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در خانه‌هایشان قرنطینه شده اند و دولت ها از شهروندان خواسته اند که تنها برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند.

افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا روندی نگران کننده را به خود گرفته است. بر اساس آخرین آمار رسمی ارائه شده از سوی منابع ایتالیایی ظرف بیست و چهار ساعت گذشته 475 مورد مرگ جدید به تعداد قربانیان بیماری کرونا در این کشور افزوده شده است؛ آماری که در نوع خود یک رکورد تازه محسوب می شود.

با احتساب موارد جدید مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا، شمار کلی قربانیان ویروس در این کشور به 2 هزار و 978 مورد افزایش پیدا کرد؛ آماری که به تعداد جان باختگان ناشی از ابتلا به همین ویروس در چین نزدیک می شود.

در چین، کانون اصلی شیوع ویروس کرونا از دسامبر گذشته تاکنون 3 هزار و 237 نفر جان خود را از دست داده اند.

مراکز خدمات درمانی و پزشکی ایتالیا همچنین از بیست و چهار ساعت گذشته تاکنون 4 هزار و 207 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را به ثبت رسانده اند که این میزان ابتلا در یک روز نیز هرگز پیشتر دیده نشده بود. 

گفتنی است که این میزان مرگ ناشی از ابتلا به بیماری کووید19 در یک روز، حتی در چین نیز چین مشاهده نشده بود.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما