plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۸۲۸۸

ترامپ از مردم آمریکا خواست انجام کارهای خود را از خانه مدیریت کنند

رئیس جمهور آمریکا با دعوت مردم برای انجام دورکاری و ماندن در منزل گفت: اقتصاد آمریکا بحران کرونا را پشت سر خواهد گذاشت. بر اساس یک نظرسنجی جدید، کمتر از 40 درصد مردم آمریکا به صحبت‌ها و اطلاعات ترامپ درباره شیوع ویروس کرونا در این کشور اعتماد دارند.
ترامپ از مردم آمریکا خواست انجام کارهای خود را از خانه مدیریت کنند
به گزارش ایصال نیوز، دونالد ترامپ که در هفته گذشته بحران کرونا را دستکم گرفته بود و حتی وچود آن در آمریکا را انکار می کرد، امروز سه شنبه در کنفرانس خبری در کاخ سفید، با اعلام نگرانی از شیوع کرونا ویروس در آمریکا، از مردم خواست در منزل بمانند و کارهای خود را در خانه انجام دهند.

رئیس جمهور آمریکا از شهروندان آمریکایی خواست اسیر جو روانی نشده و به فروشگاهها هجوم نبرند و برای مقابله با کمبود کالا، از خرید اجناسی که نیاز ندارند، خودداری کنند. وی گفت: مردم رفت و آمد خود را کاهش دهند و در موارد غیر ضروری از خانه خود خارج نشوند.

ترامپ در حالی که سعی می کرد به مردم روحیه دهد، افزود: اقتصاد آمریکا با کمترین آسیب، بحران کووید19 را پشت سر خواهد گذاشت. وی گفت: هر 15 روز وضعیت شیوع کرونا و آثار آن را ارزیابی خواهیم کرد و تصمیمات متناسب با آن را اتخاذ می کنیم تا بر این دشمن نامرئی غلبه پیدا کنیم.

گفتنی است، تا دوشنبه هفته پیش،‌ ترامپ دست کم بیش از 10 بار خطر شیوع این ویروس را کم اهمیت جلوه داده بود، اما طی روزهای اخیر مشخص شد که این بحران می‌تواند اقتصاد آمریکا را وارد رکود کند. نظرسنجی که توسط «ان‌پی‌آر/نیوز آور/ ماریست» انجام و نتایج آن روز سه‌شنبه منتشر شده، نشان می‌دهد که فقط 37 درصد به اطلاعاتی که ترامپ درباره ویروس کرونا می‌دهد و نحوه واکنش دولت به آن اعتماد دارند.

بر اساس آخرین آمار، شیوع ویروس کرونا در آمریکا تاکنون بیش از 5 هزار نفر را مبتلا کرده و جان 95 نفر را گرفته است.

انتهای پیام/* 
۱
مترجم : احمد امینی
مرجع : سومریه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما