plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۸۲۶۳

درهای حرم مطهر امام رضا (ع) به روی عموم بسته شد

ورود به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) نیز ممنوع شد
درهای حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا به روی عموم زائران و مجاوران بسته شد. وزیر بهداشت امروز هشدار داده بود که خیز شیوع کرونا اگر در مشهد افزایش پیدا کند به شدت بالا خواهد رفت.
درهای حرم مطهر امام رضا (ع) به روی عموم بسته شد
به گزارش ایصال نیوز، یکی از خادمین در ورودی باب الرضا (ع) حرم امام رضا (ع) به ایرنا گفت: حرم مطهر رضوی تا پنجم فروردین ماه به روی عموم زائران و مجاوران،بسته خواهد بود. گفته می‌شود تا دقایق دیگر آستان قدس رضوی اطلاعیه‌ای در این خصوص منتشر خواهد کرد.

از سوی دیگر پیشتر، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی،یکشنبه شب طی بیاناتی در جمع خدام بارگاه منور رضوی در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی با اشاره به این که عده‌ای سوال می کنند چرا حرم مطهر را ضدعفونی می‌کنید افزود: ما باید باورهایمان را اصلاح کنیم، نسبت به حفظ سلامت زائران خود را مسوول می‌دانیم و در این راستا هیچ تصمیم فردی درباره حرم مطهر امام رضا (ع) گرفته نخواهد شد.

گفتنی است، پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) نیز شامگاه دوشنبه اعلام کرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید و همچنین توصیه های مقامات بهداشتی کشور و درخواست ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای مقابله از روز سه شنبه ۲۷ اسفند ماه تا اطلاع ثانوی امکان تشرف به حرم  حضرت عبدالعظیم (ع)وجود ندارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز گفته بود: برای استانهای زیارتی نظیر قم و خراسان رضوی در زمینه شیوع کرونا نگرانی وجود دارد و خیز شیوع کرونا اگر در مشهد افزایش پیدا کند به شدت بالا خواهد رفت.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در خراسان رضوی ۵۶۸ نفر گزارش شده است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما