plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۷۸۰
استاندار سمنان تأکید کرد؛

مدیرانی که از تجهیزات در اختیار در مواقع بحران به درستی استفاده نکنند ، مواخذه خواهند شد

لازم است تا تمامی مدیران همچنان پیگیر رفع مشکلات مردم منطقه باشند
آشناگر با تأکید بر اینکه مدیرانی که از تجهیزات در اختیار در مواقع بحران به درستی استفاده نکنند ، مواخذه خواهند شد، افزود: در شرایط بحرانی تمام مدیران باید گوش به فرمان و تابع مدیران بالادستی و بویژه فرمانداران باشند.
مدیرانی که از تجهیزات در اختیار در مواقع بحران به درستی استفاده نکنند ، مواخذه خواهند شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از وزارت کشور، آشناگر در جلسه فوری ستاد بحران استان که عصر دیروز (دوشنبه) در محل سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد تاکید کرد :در شرایط بحرانی تمام مدیران باید گوش به فرمان و تابع مدیران بالادستی و بویژه فرمانداران باشند.
 وی با بیان اینکه تهیه ی بانک اطلاعاتی از امکانات موجود دولتی و غیر دولتی از الزامات هر شهرستان است تاکید کرد: در هر جایی که در سطح استان راهدار خانه و یا امکاناتی وجود دارد باید تجهیز و در مواقع بحران مورد استفاده قرار گیرد.
 استاندار سمنان  متذکر شد: مدیرانی که از تجهیزات در اختیار در مواقع بحران به درستی استفاده نکنند ، مواخذه خواهند شد.‌
علیرضا آشناگر با بیان اینکه شناسایی اماکن بحران زا باید در دستور کار قرار گرفته و کاملا شناسایی گردد برمستند سازی و انتشار اقدامات انجام شده را در جهت امید آفرینی را حائز اهمیت دانست  که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.‌
 وی تاکید کرد: فرمانداران در صورت مشاهده ی بارش باران و برف بسیار شدید با احتمال ایجاد بحران و تهدید جان مسافران، این اختیار را دارند که با اعلام کتبی، نسبت به مسدود نمودن جاده اقدام نمایند.‌
 استاندار سمنان ایجاد سالن های اسکان موقت، بهره مندی از مساجد، مدارس، مصلاها و ... را از مطالبات جدی ستاد مدیریت بحران برشمرد و افزود: ستاد مدیریت بحران استان موظف است در صورت صدور هشدارهای هواشناسی، این مقوله را سریعا بصورت رسمی به همه دستگاههای مرتبط و فرمانداران اعلام نموده و گزارش تایید دریافت نماید.‌
وی در خصوص  موضوع رانش زمین در منطقه کالپوش گفت: باید جلسات مدیریت بحران با ریاست معاون عمرانی ادامه داشته و تمهیدات لازم اتخاذ گردد.
وی در پایان گفت: به گزارش فرمانداران میامی، شاهرود و مهدیشهر ، وضعیت بحران در استان لغو و حالت عادی اعلام می گردد ، اما لازم است تا تمامی مدیران همچنان پیگیر رفع مشکلات مردم منطقه باشند. 
انتهای پیام /*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما