plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۱۱۷۶
پس از بارش باران و رانش زمین؛

چهارقلوهای کالپوشی در بیمارستان شاهرود سمنان به دنیا آمدند

استانداری سمنان به خانواده چهار قلوها مساعدت می‌کند
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان وعده داد: از خانواده چهارقلوه‌های تازه متولد شده باغچه کالپوش حمایت می شود.
چهارقلوهای کالپوشی در بیمارستان شاهرود سمنان به دنیا آمدند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایسنا، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان در دیدار با مادر این چهارقلوها در بیمارستان بهار شاهرود اظهار کرد: حمایت از چهار قلوهای کالپوشی بسته به نوع نیاز خانواده اعم از پوشک، شیرخشک و سایر هزینه‌های مورد نیاز در دستور کار استانداری است.
وی ادامه داد: خانواده این نوزادان با هزینه‌های پیش از زایمان شامل سونوگرافی و پزشک و … مورد حمایت قرار گرفته‌اند و پس از به دنیا آمدن نیز حمایت‌های مالی برای تهیه اقلامی مانند پوشک از سوی دولت صورت خواهد گرفت.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه خوشبختانه حال این چهار قلوها و مادرشان مساعد است، افزود: دولت در راستای تأمین شیرخشک این نوزادان نیز حمایت‌های مالی را از خانواده آن‌ها صورت خواهد داد. وی تصریح کرد: نوزادان تازه متولد شده در بیمارستان بهار شاهرود حضور دارند و این چهار قلوها از ساکنان روستای باغچه در منطقه کالپوش بوده و تولد این نوزادان در روزهایی که کالپوش با رانش زمین و کولاک شدید در روبرو بود، اتفاق مبارکی بود.
دکتر مجتبی فولادی، رئیس بیمارستان بهار سن و وزن مناسب این چهارقلوی تازه متولد شده خبر داد و گفت: حال عمومی این چهارقلو که دو نوزاد دختر و دو نوزاد پسر هستند خوب است. سه قل از این نوزادان با وزن بین ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ گرم و قل چهارم با وزن ۱۲۰۰ گرم متولد شده‌اند. وی حال عمومی مادر نوزادان را هم مساعد، اعلام و اظهار کرد: مادر چهارقلوها ۳۰ ساله و برای دومین بار است که زایمان می‌کند.
به گفته پزشکان حال عمومی این چهار قلو و مادرشان مساعد است. در این دیدار مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در بیمارستان ضمن اعلام حمایت استانداری از این چهارقلو در جریان وضعیت نوزادان تازه متولد شده کالپوشی قرار گرفتند.
انتهای پیام /*
۰
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما