plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۶۷۷۱

استعفای قطعی مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال

با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج از سمت خود استعفا کرد.
استعفای قطعی مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال
به گزارش ایصال نیوز، مهدی تاج، ریاست فدراسیون فوتبال که چند روزی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بود، از پست ریاست فدراسیون فوتبال استعفا کرد.

امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: متاسفانه پس از حمله قلبی صورت گرفته قبلی در ترکیه و معالجات صورت گرفته در این کشور، در روز چهارشنبه گذشته دومین حمله قلبی برای ریاست فدراسیون صورت گرفت که با توجه به مشکلات به وجود آمده و توصیه پزشکان مبنی بر دوری از استرس و فعالیت سنگین، ایشان تصمیم گرفتتد ضمن انصراف از ادامه حضور، مطابق اساسنامه فعالیت‌های آتی توسط نایب رییس انجام شود.

گفتنی است، مهدی تاج متولد اول بهمن ۱۳۳۸ در اصفهان، پیش از این سابقه عضویت در هیئت مدیره باشگاه‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان و شگاه فجر سپاسی را دارد و همچنین مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز بوده‌ است. 

تاج از سال ۱۳۸۰ به مدت ده سال مدیر مسئول روزنامه جهان فوتبال بود. او همچنین از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۴ در سمت معاونت فروش و عضو هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان بوده‌است.

وی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ با کسب ۵۰ رای از مجموع ۷۳ رای اخذ شده در مجمع فدراسیون فوتبال، رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران شد و امروز 8 دیماه 1398 به دلیل بیماری قلبی از سمت ریاست فدارسیون فوتبال استعفا کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما